Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Overførsel fra Digital kamera til lagring?
Fra : KRP

Dato : 23-11-02 19:04

Hej.

Jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe.

Hvis man skal på ferie og gerne vil anvende sit digital kamera men ikke vil
have 10 memorykort (SD-kort - casio camera) hva kan man så købe til
lagringsmedie?

Jeg mener et eller andet som man kan overføre fra SD-kort/kameraet til et
lagringsmedie uden brug af computer?

PFT.
V.h.
Kasper

Fra : Darksaint

Dato : 23-11-02 20:05

On Sat, 23 Nov 2002 19:04:27 +0100, "KRP" <kasper_riis@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>lagringsmedie?
>
>Jeg mener et eller andet som man kan overføre fra SD-kort/kameraet til et

Hej Kasper
Ja det kan man godt - prøv blandt andet at se her -
http://www.steves-digicams.com/digi_accessories.html#storage

Jeg har set en såkaldt mindstor hos - photoshop.dk og hos fovitech.dk
Men jeg syntes ikke de produkter er ikke specielt billige her i
danmark :)

Har selv lige bestilt en nixvue - med 10GB :)

Hilsen
Thomas

Fra : Kenneth

Dato : 23-11-02 21:17

Der er også Image Tank, og den lidt sejere V-MP3H med TFT LCD skærm. Tjek
dem her: http://www.card-media.co.uk

Kenneth

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-11-02 07:33

"Kenneth" <kenneth@REMOVEziax.dk> wrote in message
> Der er også Image Tank, og den lidt sejere V-MP3H med TFT LCD skærm. Tjek
> dem her: http://www.card-media.co.uk
>
> Kenneth

<http://www.powerphoto.dk/imagetank1.htm>

<http://www.card-media.co.uk/vmp3h.htm>

Ad for nogle priser...regn osse med at større engelske firmaer smider de 25%
moms oven i som vi skal trækkes med her i landet...så er det da nemmere hvis
man har en bærbar pc at tage med - det gjorde jeg da jeg var i Østrig i
sommer. Så sku' jeg bare sætte kortlæsertingen til, og så ind via
WinCommander og kopiere billederne over.

Dejligt nemt, og den bærbare kunne ligge i bagagerummet - så kan man altid
sætte kortet i og kopiere når begge 64 mb kort var fyldt. Men hvis man ikke
umiddelbart har en bærbar pc at slæbe med, er det jo en absolut okay
løsning. Og en del billigere end at skulle ud og anskaffe sig en bærbar!

MvH Aragorn_dk

Fra : John

Dato : 24-11-02 09:15

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> moms oven i som vi skal trækkes med her i landet...

Den fangede jeg ikke. Jeg handler ofte i England, og er da aldrig blevet
pålagt dansk moms.
--
MVH
John K Hansen