killinger der ikke vil spise
Fra : Marianne Skoglund

Dato : 23-11-02 18:49

Er der nogen der har et godt råd til mig.

Jeg venter på at få to killinger hjem næste lørdag. F.k torsdag bliver de 11
uger. Det er en han og en hun kat. Hankatten er en lille fyr, hvorimod
hunkatten (søsteren) er robust ig fremmelig. De vil kun have modermælk, elv
om de daglig bliver tilbudt killingetørfoder. Ved en tilfeldighed blev
hukatten præsenteret for tun fra dåse en dag, og det vil hun have, så hun er
begyndt at spise i denne uge. Men hankatten vil kun have sin moders mælk.
Jeg ville jo gerne have dem hjem på samme tid. Er det nogen der har et
fornuftig råd til mig?

M.v.h Marianne Skoglund

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-11-02 20:03

On 23/11/2002 18:49, in article
dcPD9.32305$HU.2432760@news010.worldonline.dk, "Marianne Skoglund"
<hulamula@xxhuleboer.dk> wrote:

> [...]
> begyndt at spise i denne uge. Men hankatten vil kun have sin moders mælk.
> Jeg ville jo gerne have dem hjem på samme tid. Er det nogen der har et

Jeg har haft et helt kuld der nægtede at spise killingefoder - de ville kun
have voksenfoder. Det fik de så - spise skulle de jo Det var måske en
idé at prøve med det?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk