Alternativ til TV-Tool?
Fra : f00ge

Dato : 23-11-02 03:16

Jeg har problemer med, at alt bliver grønt/lilla, når jeg bruger TV-Tool med
mit GF4 Ti4200.

Findes der et lignende tool? (Ja, NView, d0h! - men det gælder ikke :))

Fra : f00ge

Dato : 24-11-02 20:41

Kan det da virkeligt være rigtig, at ingen ved noget her...

Fra : RpR

Dato : 25-11-02 08:39

> Jeg har problemer med, at alt bliver grønt/lilla, når jeg bruger TV-Tool
med
> mit GF4 Ti4200.

Lyder mere som en forkert indstilling i TV Tool. Jeg bruger TV Tool til mit
GF4002, og det virker glimrende!
At jeg så skal sætte den til composite-out selvom kortet kun har en svhs-out
er så noget andet, virker, det gør det =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : JanTheMan

Dato : 25-11-02 11:47

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> [...]
> At jeg så skal sætte den til composite-out selvom kortet kun har en
svhs-out
> er så noget andet, virker, det gør det =)

Hvor kan du sætte den til composite-out ?

/Jan

Fra : RpR

Dato : 25-11-02 15:35

> Hvor kan du sætte den til composite-out ?

Under "adjust" kan du sætte den til Comp.eller Y/C.

Fra : JanTheMan

Dato : 25-11-02 22:12

> Under "adjust" kan du sætte den til Comp.eller Y/C.

Dvs. at "8412" = composite ? Jeg kan nemlig vælge mellem 8412 eller Y/C.
Men det gør ingen forskel. Jeg kan ikke få farver på når jeg bruger TV-tool.

/Jan

Fra : RpR

Dato : 26-11-02 12:42

> Dvs. at "8412" = composite ? Jeg kan nemlig vælge mellem 8412 eller Y/C.
> Men det gør ingen forskel. Jeg kan ikke få farver på når jeg bruger
TV-tool.

Der er ved mig billeder af stikkene, du kan se et screenshot her:
http://80.196.135.234/stuff/tvtool.jpg

Fra : JanTheMan

Dato : 26-11-02 13:18

Y/C.
> TV-tool.
>
> Der er ved mig billeder af stikkene, du kan se et screenshot her:
> http://80.196.135.234/stuff/tvtool.jpg

Det var sjovt. Hos mig hedder comp = 8412!
Men ellers er billedet det samme. Har version 6.8.

/Jan

Fra : RpR

Dato : 26-11-02 17:30

> Det var sjovt. Hos mig hedder comp = 8412!
> Men ellers er billedet det samme. Har version 6.8.

Kører også 6,8.
Pudsigt =)

Hvis jeg kører den på SVHS i stedet, så er billedet klart i ~1sek og så
hopper og danser det.