Saltkar - hvor køber man sådan et henne?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 22-11-02 17:26

Min gamle mors gamle væghængte saltkar af porcelæn med trælåg
(hængslet bagtil) er røget sig en tur - hvor finder man et nyt (evt.
moderne designet) henne?
Jeg har allerede spurgt i en stribe isenkramforretninger, som gerne
vil sælge alle mulige almindelige skåle uden låg eller med løse låg
under navnet "saltkar", men så kan jeg jo ligeså godt bruge en kop
eller en alm. dåse.......

Lars

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-11-02 17:56

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Min gamle mors gamle væghængte saltkar af porcelæn med trælåg
> (hængslet bagtil) er røget sig en tur - hvor finder man et nyt

Prøv i diverse genbrugsbutikker eller loppemarkeder.
Hilsen Inger

Fra : Nette

Dato : 22-11-02 21:41

<lcj@wanadoo.dk> wrote news:u7mstu8m0km606dr9tvblfnsn3525fsqg1@4ax.com...
> [...]
> vil sælge alle mulige almindelige skåle uden låg eller med løse låg
> under navnet "saltkar", men så kan jeg jo ligeså godt bruge en kop

Jeg leder selv efter et helt specielt et. Jeg leder på loppemarkeder og tro
mig, der findes MANGE forskellige udgaver af saltkar til at hænge op. Og du
skal ikke give mere end en 10´er for sådan et

Nette

Fra : Thïngmand

Dato : 23-11-02 22:09

http://www.hwl.dk/