hej
Fra : kim rasmussen

Dato : 22-11-02 20:45

hej skat
Har i fundet en løsning med Katjas sko ??????
Er hjemme ige ,har købt panodiler til jer ,300 stk 103 kr. tager dem med i
eftermiddag.
kys kim

Fra : Homer

Dato : 22-11-02 12:29

kim rasmussen wrote:
> hej skat

Hej søde!

> Har i fundet en løsning med Katjas sko ??????

Nej, vi kommer nok til at købe nogle nye. Jeg tror det er titalt størknet!
- Kjolen gik det bedre med.

> Er hjemme ige ,har købt panodiler til jer ,300 stk 103 kr. tager dem
> med i eftermiddag.

Vi får brug for dem ...
Kyskys, Mig

Fra : Svend Andersen

Dato : 22-11-02 12:28

raski@dbmail.dk writes:
> [...]
>Har i fundet en løsning med Katjas sko ??????
>Er hjemme ige ,har købt panodiler til jer ,300 stk 103 kr. tager dem med i

Hvordan tilberedes panodiler ?

hilsen Svend

Fra : Nette

Dato : 22-11-02 16:08

"Svend Andersen" wrote

> Hvordan tilberedes panodiler ?

De skal knuses først, men hvad med skoen?? Koges???

Nette

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 22-11-02 17:20

Nette wrote:

> "Svend Andersen" wrote

> De skal knuses først, men hvad med skoen?? Koges???
<snip>

Nej, nej, nej, her er hvad man gør:

Man tager skoen, og lægger en is-tang på tværs af den, så hælder
man de knuste panodil ned i skoen. Efter den omgang finder man
en sukkertop frem, og lægger den på istangen. Sukkertoppen skal
så vædes med rom, vodka, rensebenzin eller anden bændbar væske,
når den er gennemvædet sætter man ild til, og så bør man blive
ved med at hælde lidt på når den er ved at gå ud, indtil der
ikke er mere sukkertop tilbage. Hvis skoen er størrelse 37 eller
derover passer de sukkertoppe man kan købe hos specialkøbmanden
i cityarkaden fint, hvis den er mindre må man nøjes med den
øverste del af en sukkertop.

Vøjla, flydende sukker, brændbar væske og panodilpulver, serveret
i sko

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-11-02 17:58

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De skal knuses først, men hvad med skoen?? Koges???

Ja naturligvis - hvis du steger dem, bliver de som sålelæder
Hilsen Inger

Fra : Jørgen Hess

Dato : 22-11-02 12:32

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har i fundet en løsning med Katjas sko ??????
> Er hjemme ige ,har købt panodiler til jer ,300 stk 103 kr. tager dem med i

Øhh

Kan panodiler bruges som krydderi i mad?
mvh
Jørgen

Fra : Nielsen

Dato : 22-11-02 17:33

"Jørgen Hess" <joergen.h@ahvamail.dk> wrote in message

> "kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Øhh
>
> Kan panodiler bruges som krydderi i mad?
> mvh
> Jørgen

Ved det ikke - ka nel?

/Lisbeth

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 22-11-02 19:38

> [...]
> eftermiddag.
> kys kim
>
>Kan ganske enkelt ikke vente på slutningen.... Er Katjas sko blevet
repareret og har Kim købt panodiler nok?
Huhhh sikke en weekend gyser!!!!!!!!!!!
Rikke

Fra : kim rasmussen

Dato : 22-11-02 22:33

Hej NG
jeg håber at i har moret jer lige så meget med at skrive jeres indlæg, som
jeg har haft ved at læse jeres kommentarer, mailen er selvfølgelig
fejladresseret, dog er det godt at se at der er nogen der stadig er i
besiddelse af humor
hilsen Kim Rasmussen /alias mcloud

Fra : Annika Pedersen

Dato : 22-11-02 23:07

> [...]
> som jeg har haft ved at læse jeres kommentarer, mailen er
> selvfølgelig fejladresseret, dog er det godt at se at der er nogen der

Jeg nåede da at få en af dagens sidste grin her. :)
Heldigvis var mailen uskyldig, det kunne have været værre.

Håber at både sko mv. har det godt ;)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Nette

Dato : 23-11-02 02:54

"kim rasmussen" wrote

> [...]
> jeg har haft ved at læse jeres kommentarer, mailen er selvfølgelig
> fejladresseret, dog er det godt at se at der er nogen der stadig er i

Du kunne sgu da i det mindste fortælle slutningen*G*

Nette

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-11-02 23:12

Hahaha... Er stadig flad af grin over kommentarerne... øVenter, som Rikke,
spændt på slutningen!! *LMAO*

Fra : kim rasmussen

Dato : 23-11-02 22:05

Hej Ng
Hermed slutningen på week-endens julefrokostgyser
Katja fikstjålet sine sko, men fik hentet nye sko ,og der var panodiler nok
,de 103 kr er ikke betalt tilbage endnu ,men det kommer nok i næste uge,vi
håber at i har moret jer ,det har vi

hilsen kim Rasmussen