HAHAHAHAAAAAA!
Fra : Big Green Lizard aka~

Dato : 03-03-01 08:49

http://titancity.com/dataxchange/allyourbase.swf

(sørg for at have FLash i jeres webbrowser!)

--
Peter
http://titancity.com/misc/amigalinks.html - AMIGA links!

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 03-03-01 12:53

File not found ...

Big Green Lizard aka Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> http://titancity.com/dataxchange/allyourbase.swf
>
> (sørg for at have FLash i jeres webbrowser!)

Mojn, Thomas

--
If you're family tree does not fork,
you just might be a redneck.

- Jeff Foxworthy

Fra : Karsten

Dato : 03-03-01 20:06

Thomas Boelskifte skrev

>File not found ...

prøv:
http://www.titancity.com/dataxchange/base.swf

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-03-01 01:31

Hejsa

....Apropos Hahaha

Det har vel ikke noget med den virus advarsel, osm Yahoo lige har sendt
ud? -)))
- Den hedder faktisk hahaha som afsender....

mvh. Erik Richard -)

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World

Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 03-03-01 12:55

Big Green Lizard aka Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> http://titancity.com/dataxchange/allyourbase.swf
>
> (sørg for at have FLash i jeres webbrowser!)

Adressen er:

http://titancity.com/dataxchange/base.swf

--
Peter
http://titancity.com/ - my home page / Mac portal

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-01 23:57

ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!! <root@NOSPAM.com> wrote:

> Adressen er:
>
> http://titancity.com/dataxchange/base.swf

Øøøhh. Den er da meget spøjs, men jeg er nok lidt for gammel til
at forstå baggrunden. Derimod fandt jeg
<http://www.titancity.com/dataxchange/hatten.swf> på din side. Den er
godt nok sjov, hvis man kan forstå svensk. Er det virkeligt en autentisk
sang? Og nå ja; undskyld at jeg roder i din filliste.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 05-03-01 07:29

> [...]
> godt nok sjov, hvis man kan forstå svensk. Er det virkeligt en autentisk
> sang? Og nå ja; undskyld at jeg roder i din filliste.

Hej, fillisten er offentlig, det er ikek noget du skal undskylde! :)
Mao: LEECH AWAY! :)

Jo "hatten" er baseret på en arabisk poppet kærlighedsmelodi af en vis
"Azar Habib", men har så mange ligheder med svensk udtale at nogle
svenskere besluttede sig for at lave en "svensk" udgave.

Det skal siget at når der synges "Hatt-baby", udtales det egentlig
"habibi", som på arabisk betyder "min elskede". Derfor... :)

Desuden - hvis du eller noegn andre har nogle sjove flashfiler eller
ting generelt, vil jeg vældig gerne have dem!

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-03-01 17:46

Hej Peter

Jeg har hørt den originale indtil flere gange. De her svenskere gør det
faktisk forrygende godt i deres efterligning.

Men det får mig til at tænke på en plade, der kom engang sidst i 70'erne
eller beg. af 80'erne med en titel noget i retning af "Habba-happa-sut-suth".
- De var for øvrigt også svenskere. - Gruppen var eksperter i denne bestemte
form for 'sprogassimilation'....-)

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-03-01 22:36

> [...]

> "Azar Habib", men har så mange ligheder med svensk udtale at nogle
> svenskere besluttede sig for at lave en "svensk" udgave.

Nu bliver jeg nok beskyldt for at have en syg form for humor med
småracistiske undertoner, men jeg skreg af grin, da jeg så den. Det
imponerende er, at det ikke bare er nogle få linier, men hele sangen,
der er "svensk". Til sidst udarter det helt med at lime skinkestykker og
sådan noget. Det minder mig lidt om Monty Python, hvor sketchen starter
relativt roligt, men efterhånden drøner den ud ad en tangent og bliver
mere og mere vanvittig. Det værste er, at jeg ikke kan få melodien ud af
hovedet igen. Jeg har gået og sunget den hele dagen, men kun for mig
selv. Min arabiske udtale er vist ikke så god. Den har lidt svensk
accent. Melodien er egentligt meget god. Gad vide om man ikke kan få
sangen gjort populær. Det er jo før sket, at sange fra mellemøsten og
sådan nogle steder er havnet på hitlisterne.

> Det skal siget at når der synges "Hatt-baby", udtales det egentlig
> "habibi", som på arabisk betyder "min elskede". Derfor... :)

Måske skulle jeg lære arabisk. Det ville også lette mig en del
på arbejdet, når jeg skal diskutere patienterne med de andre læger. Men
så skulle jeg selvfølgelig også lære polsk, russisk og italiensk.
Svensk, tysk og fransk kan jeg jo allerede - hrrmm, hrrmm.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-03-01 00:34

> Men så skulle jeg selvfølgelig også lære polsk, russisk og italiensk.

Qui si parla Campagnolo?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Gunnar Holse

Dato : 06-03-01 07:45

"Morten Reippuert Knudsen" <reippuert@mac.com> wrote in message

> Qui si parla Campagnolo?

Si si bueno gringo, dos cervesas por favor!

Hola

Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 06-03-01 08:21

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> Si si bueno gringo, dos cervesas por favor!
>
> Hola

¡Gunnar, usted hace cojo viejo PC-user, usted no puede hablar a español!

Fra : Gunnar Holse

Dato : 08-03-01 15:03

"ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!" <root@NOSPAM.com> wrote in message

> ¡Gunnar, usted hace cojo viejo PC-user, usted no puede hablar a español!

Nice try pal!

Sería mejor que sigas con la habladuría de manzana
- aparentemente el español es un bocado demasiado grande para tí!

Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 08-03-01 16:30

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> Sería mejor que sigas con la habladuría de manzana
> - aparentemente el español es un bocado demasiado grande para tí!

Nej, SPansk er ikek for stor en mundfuld for mig! :)

Fra : ALL YOUR BASE ARE BE~

Dato : 06-03-01 08:21

> [...]
> småracistiske undertoner, men jeg skreg af grin, da jeg så den. Det
> imponerende er, at det ikke bare er nogle få linier, men hele sangen,

Ja, jeg blev også helt vild med den - af samme grund ligger den nu i mit
public dir! :)