iBook
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-11-02 20:41

Så skulle jeg gerne snart være en nyfødt mac bruger, og eftersom priserne på
iBooken nu er yderst attraktive, så har jeg bestemt mig for at nu skal det
være..

Men jeg har da lige et par spørgsmål.

Kan man selv sætte ram i sådan en svend? og hvilken type skal det da være.

Kan man selv montere et Airkort?`

og foresager de to ovennævnte spørgsmål et brud på garantien?

Med venlig hilsen

Rasmus Lauritsen, ballerup

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-11-02 21:22

Rasmus Lauritsen <affer@zikes.dk(remove)> wrote:

> [...]
>
> Men jeg har da lige et par spørgsmål.
>
> Kan man selv sætte ram i sådan en svend? og hvilken type skal det da være.

Man kan selv sætte ét modul i og det skal være PC100 SO-DIMM.

> Kan man selv montere et Airkort?`

Ja.

> og foresager de to ovennævnte spørgsmål et brud på garantien?

Nej, men det er også det eneste du kan skifte.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Matthiessen

Dato : 21-11-02 21:34

"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<snip>

> Man kan selv sætte ét modul i og det skal være PC100 SO-DIMM.

Ekstraspørgsmål : Hvor meget ram skal man så smide ekstra i ? Er 256 (+128)
ekstra nok til at få OSX til at køre fint ?

/Anders

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 21:38

In article <3ddd4348$0$82090$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Matthiessen" <web@dioder_slet_.dk> wrote:

> Ekstraspørgsmål : Hvor meget ram skal man så smide ekstra i ?

Så meget du har råd til og så lidt til. Skal du på et senere tidspunkt
opgradere, så skal du hive en ramklods ud for at få plads til den nye.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Matthiessen

Dato : 21-11-02 21:56

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> skrev i en meddelelse
> Så meget du har råd til og så lidt til. Skal du på et senere tidspunkt
> opgradere, så skal du hive en ramklods ud for at få plads til den nye.

tak for svaret :)

/Anders

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-11-02 22:06

> tak for svaret :)

Ja lige mine ord...

// Rasmus

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-11-02 21:24

In article <qJaD9.109$lo6.3303@news.get2net.dk>,
"Rasmus Lauritsen" <affer@zikes.dk(remove)> wrote:

> Kan man selv sætte ram i sådan en svend? og hvilken type skal det da være.

Ja, og SO-DIMM.

> Kan man selv montere et Airkort?`

Ork ja.

> og foresager de to ovennævnte spørgsmål et brud på garantien?

Slet ikke. Det hele kan klares ved at løfte tastaturet af og løsne en
enkelt (SVJH) skrue.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk