Ang. parkeringsbøde
Fra : Zodiax

Dato : 21-11-02 14:50

Min kæreste parkerede bilen i vores gade tirsdag morgen, og da hun skulle
bruge den igen onsdag morgen havde hun fået en parkeringsbøde. Der var nu
vejarbejde + skilte med parkering forbudt i hele gaden. Men de var der jo
ikke da hun parkerede.

Hun ringede og klagede, og de sagde at de først måtte give bøde når skiltene
havde været oppe i 24 timer. De havde ikke været oppe i 24 timer før hun fik
en bøde, så nu skriver hun selvfølgelig et klagebrev. Det jeg vil spørge om
er om det virkelig kan passe at man kan få en bøde bare fordi man har holdt
25 timer det samme sted. Hvad hvis man tager et par dage på besøg hos sine
forældre og der i mellemtiden bliver sat skilte op ? Er det så bare ærgeligt
? Hvis ja, så er det noget humbug når man i forvejen betaler 200 kr for at
holde i sin egen gade.

Zodiax

Fra : Henning

Dato : 21-11-02 18:13

On Thu, 21 Nov 2002 14:50:13 +0100, "Zodiax"
<zodiax@jesspar*nospam*.dk> wrote:

> [...]
>? Hvis ja, så er det noget humbug når man i forvejen betaler 200 kr for at

Det har været diskuteret før. De gange jeg har set vejarbejdere sætte
skilte op i vores gade (indre Kbh), går de samtidig rundt og noterer
bilnumre på allerede parkerede biler. Den med 24 timer holder ikke!

Henning
hsb(at)image.dk