Tiscali reagerer
Fra : Jens Munk

Dato : 21-11-02 14:19

Efter at have skrevet, råbt og skreget efter Tiscali siden maj har jeg nu
langt om længe modtaget en bekræftelse på min opsigelse. Så må vi håbe at de
også holder op med at sende mig regninger og rykkere.

Jens.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 21-11-02 14:34

On Thu, 21 Nov 2002 14:19:13 +0100, "Jens Munk" <j.munk@maccor.com>
wrote:

>Efter at have skrevet, råbt og skreget efter Tiscali siden maj har jeg nu
>langt om længe modtaget en bekræftelse på min opsigelse. Så må vi håbe at de
>også holder op med at sende mig regninger og rykkere.

Du kan da håbe. Men tro ikke på det.

--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Jens Munk

Dato : 21-11-02 17:58

Næe, jeg vil nu heller ikke tro for meget de næste par måneder....

Jens.

Fra : Claus P.

Dato : 21-11-02 23:13

"Brian B. Christensen" <not@for.public> skrev i en meddelelse

> Du kan da håbe. Men tro ikke på det.

Du kan håbe i den ene hånd og skide i den anden, så kan du se
hvor du har mest.

MVH CP

Fra : Jens Munk

Dato : 25-11-02 07:34

Ja det varede jo ikke længe. De har allerede sendt endnu en regning?????????

Nu vil jeg sende dem en for spild af min tid.

Jens.

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 25-11-02 10:58

> Ja det varede jo ikke længe. De har allerede sendt endnu en
regning?????????

Og hvad så? Mon det kan skyldes at du har flere produkter hos Tiscali hva?

Er det samme fakturanummer og samme brugernavn og såen?

De her blev til overs:
????????

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Jens Munk

Dato : 25-11-02 12:03

Nej. Det her har stået på siden maj. Der er kun et abonnement og kun et
kundenummer men på trods af adskillige skiftlige opsigelser sender de stadig
regninger. Jeg har nogen gange ventet den halve time det tager at komme
gennem deres telefonkø, for at få et vide at det var ophævet og at der ikke
var nogen restancer. Jeg har faktisk fået det skriftlig nu, for få dage
efter at modtage endnu en regning.

Tiscali har ikke styr på noget som helst, så nu har jeg sendt dem en regning
for at spilde min tid.

Jens.

Fra : Sune

Dato : 25-11-02 14:37

"Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Munk" <j.munk@maccor.com> wrote in message

> regning?????????
>
> Og hvad så? Mon det kan skyldes at du har flere produkter hos Tiscali hva?

Det må vi da ikke håbe for staklen

--
vh Sune

Fra : Erik Ernst

Dato : 28-11-02 15:55

"Sune" <NOhodalSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse

> Det må vi da ikke håbe for staklen

Tja jeg kan høre at Tiscali ikke er blevet bedre med tiden. Selv tog det mig
næsten to år og indtil flere trusler fra deres siden om incasso m.m. at få
dem til at kreditere mig. Jeg søgte i sin tid om en ISDN konto med frit
forbrug, men fik afslag (pga. unormalt højt forbrug!!). Alligevel fik jeg
ca. 6 måneder efter en rykker for denne konto - hvortil jeg ingen faktura
havde set på noget tidspunkt - og som jo aldrig havde været aktiv. Og
alligvel tog det dem ca. yderligere 18 måneder at få det krediteret.

Tiscali styrer!! *GGGG*