Ivan - vores nye burmeser
Fra : Jan Holm

Dato : 21-11-02 12:59

Hej Alle

Har været helt elektrisk for at vise vores nye
kat, men jeg ville lige være helt sikker på at
vi fik ham, og at andre ikke kom os i forkøbet
hvis jeg postede linket til opdrætteren ,-) Han
var reserveret men de andre sprang fra.

Men her er han
http://hjem.get2net.dk/marinas_cats/images/Ivanhoe.jpg

Der kommer snart en masse nye billeder, han er
lidt ung på dette billede men nøjagtig ligeså
fræk som han her ser ud.

Sammenføringen med den gamle kat Strumph var en
drøm. Da vi sidst fik killing var han væk i 3 dage
og derefter en kamp i flere måneder for at overbevise
ham om at de ikke var så slemt endda. Denne gang kom
han nysgerrigt og kiggede ind i kassen og snusede til
Ivan. Ved ikke om det er fordi han ser anderledes ud
og ikke ligner en trussel eller måske fordi Ivan
opfører sig meget respektfuldt over for Strumph. Jeg
er sikker på at de snart bliver gode venner.

Intet slår en burmeser der springer op og kører
hovedet kærligt mod din hage, solgt

Mvh
Jan Holm

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-11-02 13:11

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kat, men jeg ville lige være helt sikker på at
> vi fik ham, og at andre ikke kom os i forkøbet
> hvis jeg postede linket til opdrætteren ,-) Han

Tillykke med ham. Han ser dejlig ud

> Der kommer snart en masse nye billeder, han er
> lidt ung på dette billede men nøjagtig ligeså
> fræk som han her ser ud.

Han er jo burmeser
Glæder mig til flere billeder.

> [...]
> og ikke ligner en trussel eller måske fordi Ivan
> opfører sig meget respektfuldt over for Strumph. Jeg
> er sikker på at de snart bliver gode venner.

Det lyder godt, at det går så nemt denne gang

> Intet slår en burmeser der springer op og kører
> hovedet kærligt mod din hage, solgt

Præcis ))

Mange hilsner
Katrine
http://home1.stofanet.dk/beydana

Fra : Ida

Dato : 21-11-02 13:23

Jeg er solgt! Fuldstændig og aldeles
...og mig der ellers er inkarneret MCOtilhænger *G*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Jan Holm

Dato : 21-11-02 13:39

> Jeg er solgt! Fuldstændig og aldeles
> ..og mig der ellers er inkarneret MCOtilhænger *G*
> Ida

Hej Ida

Vi var i lørdags på internatet i Aalborg for at kigge
efter en kat. Ud af 50 katte var der en enkelt vi var
lidt vilde med, men vi ville lige tænke over det.
Vi havde været på udkig efter en burmeser men der var
ikke rigtig nogle heroppe omkring, troede vi.
Ca 1 time efter vi kom hjem fra internatet fandt vi
Marinas side og denne lille trold som var til salg, vi
var hooked med det samme. Han var dog reserveret men de
andre sprang heldigvis fra.

Ivan får et kuld halvsøskende i decemeber, hvem ved måske
får han en artsfælle som legekammerat til foråret !!!

Mvh
Jan Holm

Fra : Ida

Dato : 21-11-02 14:03

Hej Jan

Med det blik bette Ivan har i øjnene, så er jeg sikker på at I meget hurtigt
får lyst til at give ham en artsfælle at tumle med.. hvor er han bare fræk
at se på
Tænk at være så heldig, at en anden får kolde fødder... de ved bestemt ikke
hvad de går glip af

Stort tillykke herfra
Ida

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 21-11-02 13:04

Hvor er han dog bare NUSER... Tillykke med ham

Mvh Betina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-11-02 14:02

HAN er godt nok en cutie-pie
Tillykke!

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-11-02 15:36

Hej Jan
tillykke med ham, han ser bare nuser ud, glæder mig til
at se nye billeder. Det er dejligt at Strumph tager det pænt

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk