Erfaringer m. InnoVISION GF4200
Fra : Kenneth Boye

Dato : 20-11-02 16:35

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogen der kender til InnoVISION Tornado Geforce 4
TI-4200 64 mb DDR?

Har næsten lige købt et Microstar GF4 TI-4200 64mb DDR, men den aktive
køling larmer alvorligt og nu er det blevet for meget.

Derfor er jeg meget interesseret i at høre hvor støjsvag Tornado-kortets
blæser er.

Mvh.

Fra : Rasmus S

Dato : 20-11-02 17:47

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> wrote.

> [...]
> køling larmer alvorligt og nu er det blevet for meget.
>
> Derfor er jeg meget interesseret i at høre hvor støjsvag Tornado-kortets

Jeg synes mit er rimeligt lydløst. Kører rigtigt godt. Kører 300@590 m. std.
køler.

Mvh

Rasmus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-11-02 18:21

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> skrev:
> Jeg vil høre om der er nogen der kender til InnoVISION Tornado
> Geforce 4 TI-4200 64 mb DDR?

Ja, se evt. denne tråd jeg har startet:

> Derfor er jeg meget interesseret i at høre hvor støjsvag
> Tornado-kortets blæser er.

Jeg syntes ikke den er særlig støjsvag, ihvertfald ikke hvis man
tænker på der kan sættes en køleprofil på eller en mindre
støjende blæser.

/Mikael

Fra : RpR

Dato : 20-11-02 18:37

> Jeg vil høre om der er nogen der kender til InnoVISION Tornado Geforce 4
> TI-4200 64 mb DDR?

Yep, har et selv.

> [...]
> køling larmer alvorligt og nu er det blevet for meget.
>
> Derfor er jeg meget interesseret i at høre hvor støjsvag Tornado-kortets

Kan dårligt nok høre forskel på om jeg sætter fingeren på blæseren så den
stopper eller ej.
Jeg har en Golden Orb som CPU køler, så det er heller ikke fordi den køler
larmer ret meget.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-11-02 15:48

RpR wrote:

> [...]
> den stopper eller ej.
> Jeg har en Golden Orb som CPU køler, så det er heller ikke fordi den

Hmm,jeg syntes nu min Golden Orb larmer sindsygt meget.Når pc'eren med
Golden Orb køleren er tændt,overdøver den de 2 andre pc'ere jeg har....
/sam

Fra : RpR

Dato : 21-11-02 15:57

> Hmm,jeg syntes nu min Golden Orb larmer sindsygt meget.Når pc'eren med
> Golden Orb køleren er tændt,overdøver den de 2 andre pc'ere jeg har....

Imponerende, min larmer mindre end med retail køleren fra Intel =)