Excel X crasher...
Fra : Per Madsen

Dato : 20-11-02 14:59

....når jeg vælger "Print preview" i "File". Jeg kører MacOS 10.2.2 og
Office X service pack 1 (Canon printer tilsluttet via USB). Nogen der
har oplevet noget lign. eller der kan tjekke om de har lign. bug.

Per

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 20-11-02 17:28

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> Office X service pack 1 (Canon printer tilsluttet via USB). Nogen der
> har oplevet noget lign. eller der kan tjekke om de har lign. bug.

Hent den seneste Office X update fra M$, den er nødvendig for at køre
stabilt under OS 10.2.x

<http://www.microsoft.com/mac/DOWNLOAD/OFFICEX/OfficeX_1012.asp>

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Per Madsen

Dato : 20-11-02 18:31

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Hent den seneste Office X update fra M$, den er nødvendig for at køre
> [...]

Jeg hentede en for små fjorten dage siden, og der er vist ikke kommet en
ny siden da,- eller er der. Faktisk forstår jeg ikke at "About Excel"
siger "service pack 1" da det var Office service pack 2 jeg hentede og
installerede.

Per

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-11-02 20:13

> [...]
> Office X service pack 1 (Canon printer tilsluttet via USB). Nogen der
> har oplevet noget lign. eller der kan tjekke om de har lign. bug.

Det virker her! 10.2.2, Office X service pack 1, men med HP printer over
USB.
Prøv at vælg en anden font og se hvad der sker...
/Thomas

--
En venlig hilsen til socialdemokrater, perkere, kommunister,
nazister, Flemming Rubini'er, radikale, scientologer, jehovas vidner,