Flere informationer/gode råd
Fra : Pingpong

Dato : 20-11-02 12:38

Vi vil meget gerne høre fra flere som har været på Gran Canaria og Tenerife
i decembermåned - som vil dele sine erfaringer med os i forhold til vejr,
turisme m.m

Alex & Eva

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 20-11-02 13:28

"Pingpong" skrev i en meddelelse...
> Vi vil meget gerne høre fra flere som har været på Gran
> Canaria og Tenerife i decembermåned - som vil dele
> sine erfaringer med os i forhold til vejr, turisme m.m

Du kan på følgende sider læse om mine ture til Gran Canaria i
vinterperioden:

http://www.sportslex.com/dk/c/1/sp_canaria.htm
http://www.sportslex.com/dk/c/1/sp_canaria_2000.htm
http://www.sportslex.com/dk/c/1/sp_canaria_2001.htm
http://www.sportslex.com/dk/c/1/sp_canaria_2002.htm

På disse sider er der videre link til mine beretninger
dekoreret med billeder fra mine ture rundt på denne vidunderlige
ø.

Denne vinter tager jeg til henholdsvis Tenerife og La Palma. Men
jeg vender 100 % tilbage til Gran Canaria igen.

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : ebbe

Dato : 21-11-02 23:41

"Grethe / Sportslex" <sportslex_editor@sportslex.com> skrev i en meddelelse

> Du kan på følgende sider læse om mine ture til Gran Canaria i
> [...]

Bortset fra at link til alle billederne er blanke = et lille firkant med RØDT kryds øverst
til venstre hvor billedet skulle sidde ;-(

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 22-11-02 10:20

"ebbe" skrev i en meddelelse...
> Bortset fra at link til alle billederne er blanke = et lille
> firkant med RØDT kryds øverst til venstre hvor billedet
> skulle sidde ;-(

Prøv igen, ingen problemer her fra Viborg.

Nogen, der kender nogen gode link til sites om La Palma? Det er
naturoplevelser (og god mad!), jeg er mest interesseret i.

Fra : Kim K

Dato : 25-11-02 15:48

jeg er lige kommet hjem fra tenerife.
med 2 erfaringer
stol aldrig på taxachauffførrer tjek altid returpenge mens du er i taxaen,
giv aldrig pengene på forskud
sig aldrig "please speak english" til det lokale politi, min kammerat fik en
lussing for det af politiet- hvis du er blevet snydt mm tilkald aldrig
politiet accepter det som det er dermed undgår man vold fra politiet.

ellers var vejret rimeligt. hvis det skulle være skyet eller blæsende. tag
op på teide og slik sol over skyerne- det er overraskende varmt og
solbrændende

mvh Kim