Andet multimedie
bentjuul 3670
Textures
Fra : Tonny Jensen

Dato : 20-11-02 08:21

Hej NG

Jeg ville høre om der var en eller flere der havde nogle tøj textures. Jeg
mangler en til et teatertæppe. Det skal være en mørk rød velour agitgt en.

hvis nogle har en zip fil med en masse forskellige, kan jeg også bruge dem,
da jeg ikke er særlig god til at lave textures selv.

På forhånd tak
Tonny Jensen

Fra : Digit

Dato : 20-11-02 12:36

Prøv her <http://textures.forrest.cz/>.

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : Tonny Jensen

Dato : 20-11-02 15:43

"Digit" <Digit@Gnaveren.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv her <http://textures.forrest.cz/>.

Tak for linket. der var en jeg kunne bruge.

<http://www.3drender.com/ref/textures.htm> er en side med henvisninger til
gratis textures.