Hundedatabase
Fra : Estrid Heldager

Dato : 19-11-02 21:40

Svensk Kennel Klub har lagt en database på nettet hvor man kan søge på
registrede hunde (efter 1975) og resultater (efter 1993). Danske hunde er
bl.a. med hvis de har deltaget i konkurrencer i Sverige eller er forældre
til hunde i Sverige

Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk
http://home9.inet.tele.dk/heldager

Fra : Ole Nielsen

Dato : 20-11-02 13:08
Fra : Mari

Dato : 20-11-02 22:49

Faktisk her: http://kennet.skk.se/hunddata/

Fra : Bettina

Dato : 21-11-02 09:07

"Estrid Heldager" <heldager@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
> bl.a. med hvis de har deltaget i konkurrencer i Sverige eller er forældre

Det er smart
Har fået at vide fra DKK at de arbejder på er projekt magen til, der skulle
være færdig "i starten af 2003".

Jeg går nemlig lige nu og undrer mig over, hvordan jeg skal finde den
perfekte hanhund til min tæve, når jeg ikke lige kender gud og hver mand fra
specialklubben

Bettina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 21-11-02 22:03

> Jeg går nemlig lige nu og undrer mig over, hvordan jeg skal finde den
> perfekte hanhund til min tæve, når jeg ikke lige kender gud og hver mand
fra
> specialklubben

Bare nysgerrig... Hvad har du for en hund? Også en rottweiler?

R. Ilsøe

Fra : Bettina

Dato : 22-11-02 09:55

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message
> fra
>
> Bare nysgerrig... Hvad har du for en hund? Også en rottweiler?

nope
En rhodesian ridgeback

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-11-02 12:20

> nope
> En rhodesian ridgeback

Wauw... De er så flotte! Jeg ved tilfældigvis der er nogen i Jels i Sdr.
Jylland der kører temmelig seriøst opdræt med dem. Kender ikke deres navn,
men har set på deres hjemmeside for en tid siden. Det kan være du kan prøve
en uforpligtende snak med dem?

--
R. Ilsøe

Balto, Flatcoated Retriever
Bimmer, Labrador
http://soulbenders.webbyen.dk

Fra : Bettina

Dato : 25-11-02 10:04

> [...]
> Jylland der kører temmelig seriøst opdræt med dem. Kender ikke deres navn,
> men har set på deres hjemmeside for en tid siden. Det kan være du kan

Det var da forsøget værd.
Jeg skal ha hende til RR-klubbens juleudstilling på søndag og forhåbentlig
få hevet en 1. præmie hjem, selvom hun opførere sig dybt urimeligt, når vi
er ringen.
SÅ skulle alt være klar og hende være alvsgodkendt, så jagten på den rette
hanhund kan gå ind

Bettina

Fra : Lene Petersen

Dato : 28-11-02 13:23

Hej!
Vi er et ung par, der søger en lille race hund. Vores krav er at den skal
være korthået, og helst så ung som muligt. Vi har intet krav om at der skal
høre stamtavle med eller om den er tæve eller hanhund. Den kommer til at bo
på en gård, så den får masser af plads.

Med venlig hilsen Lene Petersen