FrontPage templates
Fra : Bo

Dato : 19-11-02 14:24

Hejsa!

Hvor på nettet ligger der nogle flotte Frontpage templates (freeware) - jeg
har ledt men har ikke rigtig fundet noget ordentligt.

/bj

Fra : Ulrik Friis

Dato : 19-11-02 18:11

"Bo" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Hvor på nettet ligger der nogle flotte Frontpage templates (freeware) -
jeg
> har ledt men har ikke rigtig fundet noget ordentligt.

Man skal lede rigtig grundigt før man finder gratis templates. Årsagen er
den simple, at det tager lang tid at lave dem. Her kan du imidlertid købe
nogle til almindelig shareware pris ~ 15-20$.

http://www.frontpage-templates-themes.com/

mvh
Ulrik

Fra : Ulrik Friis

Dato : 19-11-02 18:31

Disse 10 stk. er gratis:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=42780

....men læs lige det med småt. Du skal registrere dig hos

http://www.auscomp.com/freeFP1.html

for at få koderne til at installere.

mvh

Ulrik

Fra : Bo

Dato : 19-11-02 18:48

Tak skal du ha` - dem kigger jeg på og leder ellers videre.
/bj

Fra : Bo

Dato : 21-11-02 21:56

Hej igen!
Er stadig interesseret i FP-templates. Og leder stadig.

Hilsen Bo