Når Outlook2000 lukkes...
Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 02-03-01 16:22

Hej,

Jeg har et lille spørgsmål, til Outlook2000 brugerne.

Når jeg lukker Outlook2000 ned, så spørger programmet altid
om jeg vil lukke min Iinternetforbindelse ned også. Det er død
irriterende. Er der ngle der ved hvordan jeg disabler dette?

Jeg bruger iøvrigt W2K prof. hvis det skulle være til nogen hjælp.

Se skærmskud: news:97odht$sgt$1@news.inet.tele.dk

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 05-03-01 23:40

Der er et flueben under egenskaber for din mail tilslutning i
serviceprogrammer der spørger om lukningen.
Kunne det være det?
Mvh Torben

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 06-03-01 20:35

> Der er et flueben under egenskaber for din mail tilslutning i
> serviceprogrammer der spørger om lukningen.
> Kunne det være det?

Det kunne det sagtens være. Men hvor finder jeg service programmer?

Jeg har kigget under options i mail, og control panel, men kan ikke
finde noget?

--
Palle