HASTER - Cisco 761 ISDN router, Pro@ccess ~
Fra : Morten Trab

Dato : 02-03-01 14:43

Hvordan kan man få en Cisco 761 router til at "prsentere" sit eget nummer
for centralen??

Mit problem er at jeg godt kan ringe op med mit Lasat Speed II modem, men
ikke med min Cisco router.

Det skyldes at i mit modem kan jeg jo indstille at det skal vise eget nummer
for centralen, men hvordan kan jeg få en Cisco Router til det samme??

--

Mvh. Morten Trab
Indehaver af www.trab.dk

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 02-03-01 15:33

Har du læst dokumentationen og/eller prøvet http://cisco.com/?

> [...]
>for centralen, men hvordan kan jeg få en Cisco Router til det samme??

Forstod du ikke hvad der blev skrev i webhotel-gruppen?

Hint! Dit indlæg er også offtropic her.

FUT: /dev/null

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Morten Trab

Dato : 02-03-01 16:08

Og hvorfor er det offtopic her??

--

Mvh. Morten Trab

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 02-03-01 16:21

On Fri, 2 Mar 2001 16:07:49 +0100, Morten Trab wrote:
>Og hvorfor er det offtopic her??

Fra http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere

"
3. Fundats:
Formålet med gruppen dk.edb.internet.udbydere er at stille
et forum til rådighed, hvor man kan diskutere positive og
negative erfaringer med Internetudbyderne, de til rådighed
værende ydelser og de udbyderafhængige forskelle mellem
disse.
"

Ovenstående læser jeg ikke som at gruppen er beregnet til support af
diverse netværks-flaf-hardware.

Jeg ville prøve dk.edb.netvaerk.

Lær så lige at quote ordentlig til næste gang.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 02-03-01 16:54

Hej lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl)

> [...]
>Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere,dk.edb.netvaerk

>Ovenstående læser jeg ikke som at gruppen er beregnet til support af

Hmm ..

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 02-03-01 18:37

On Fri, 02 Mar 2001 15:54:12 GMT, Lars Kim Lund wrote:

>Hmm ..

For så vidt ok, men hvorfor cross-poste til udbyder?

FUT: dk.admin

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Morten Trab

Dato : 02-03-01 16:54

Hvis du slev lige gider læse hvilke grupper den er blevet sendt til, så kan
jeg da også godt quote ordentligt...Noget for noget...

Fra : Erwin Lansing

Dato : 02-03-01 18:34

In article <97ofp2$669$1@news.inet.tele.dk>, Morten Trab wrote:
>Hvis du slev lige gider læse hvilke grupper den er blevet sendt til, så kan
>jeg da også godt quote ordentligt...Noget for noget...

du har åbenbart behov for hjælp:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

FUT:

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

"Documentation is like sex: when it's good, it is very, very
good; and when it's bad, it's better then nothing"
-- Dick Brandon

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 02-03-01 18:39

On Fri, 2 Mar 2001 16:53:51 +0100, Morten Trab wrote:
>Hvis du slev lige gider læse hvilke grupper den er blevet sendt til, så kan

Du crossposter til udbyder hvilket er (lidt) malplaceret.

>jeg da også godt quote ordentligt...Noget for noget...

Det er ikke en børnehave det her.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];