Valuta omregner
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-02 01:30

Hejsa gruppe

For et stykke tid siden fik jeg hjælp til en valuta omregner, som
desværre er blevet slettet fra min newsserver så jeg kan ikke finde
det frem igen

Nå men det hele handler om hvordan jeg får konverteret fra EURO til
DKR og omvendt, og det virker også rigtig fint med denne funktion

function valuta_omregner($kr,$ore,$type) {
$res = (float) $kr + ($ore/100);
$sql = sql("SELECT PengetypeKurs, PengetypeShortnavn FROM pengetype
WHERE PengetypeID != '1'");
list($kurs,$navn) = mysql_fetch_row($sql);
if($type == 1) {
$euro = round($res / ($kurs/100),2); Return $kr.".".$ore."
DKR (".$euro." EUR)";
} else {
$dkr = round($res * ($kurs/100),2); Return $dkr." DKR
}
}

Men nu kommer mit problem, som sikkert er nemt at løse.

Den funktion skriver hvis der er 1 af varen, men hvad skal jeg gøre
hvis der er flere af varen ? - Hvor skal jeg gange henne?

Det ville være rigtig rart hvis jeg kunne få sat $antal ind i...

function valuta_omregner($kr,$ore,$type,$antal = 1) {

Men hvad nu så?

Håber i forstår mit problem