Problem med Palit GF4
Fra : Ronni Kristensen

Dato : 18-11-02 19:13

Hej
Har lige modtaget et Palit Daytona Geforce4 AGP. Men min computer vil ikke
boote med det. Der kommer 8 bip toner, og jeg har fundet ud af at det er
rammene på grafikkortet det skulle være galt med. Og ja det er sat helt ned
i solken. Men er det så et defekt kort? Mit MB er ECS K7S5A

--
-------
Mvh Ronni

Fra : RpR

Dato : 18-11-02 19:24

> [...]
ned
> i solken. Men er det så et defekt kort? Mit MB er ECS K7S5A

Prøvet kortet i en anden maskine? Eller stå og tænde og slukke 20 - 30
gange?
Min har problemer når maskinen er kold, men efter 20 - 30 gange trykken på
powerknappen starter den op og kører fint.
Kortet virker fint i andre maskiner.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 18-11-02 19:28

--
-------
> Prøvet kortet i en anden maskine?
Nej ikke endnu

> [...]
> Min har problemer når maskinen er kold, men efter 20 - 30 gange trykken på
> powerknappen starter den op og kører fint.

Er det det samme kort?

Mvh Ronni

Fra : RpR

Dato : 19-11-02 02:12

> Er det det samme kort?

Mit er et Innovision, men også et Ti4200.

Fra : Tinky Winky

Dato : 19-11-02 00:22

> [...]
ned
> i solken. Men er det så et defekt kort? Mit MB er ECS K7S5A

Har for nylig installeret 2 af de grafikkort (palit Ti4200) i hver sit K7S5A
MB. Det virkede fint.

Jeg synes ikke var så nemme at sætte "rigtigt" i soklen. Prøv evt. at rode
lidt mere med hvordan det sidder i soklen. Ellers prøv i andet MB eller
andet grafikkort i samme MB.

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 19-11-02 14:32

Helt klart, fordi den ikke sidder HELT nede i soklen. Jeg havde samme
problem, med samme Mb og Gf, det ser ud som om at den er i bund men er det
bare ikke.

Held og Lykke

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 19-11-02 17:27

> Helt klart, fordi den ikke sidder HELT nede i soklen. Jeg havde samme
> problem, med samme Mb og Gf, det ser ud som om at den er i bund men er det
> bare ikke.

Det var lige det der var galt. Jeg troede ellers det sad helt nede i soklen.
Takker for hjælpen.

Mvh Ronni