overnatning i København
Fra : Connie

Dato : 18-11-02 15:38

Vi er 4 jyder, som ikke er København vant, som skal til Bruce koncert
d.14.6.03, MEN det skal mange andre jo også!!!! Så hvis vi gerne vil
overnatte fra fredag til søndag, gerne centralt, hvor skal vi så forsøge????
Jeg kan godt finde de dyre hoteller, har prøvet vandrehjem, de er
selvfølgelig booket!

Gode tips modtages med kyshånd

--
Connie

Fra : Clausen Svendborg

Dato : 18-11-02 17:00

Hej Connie.

Prøv "Bed and Breakfast". jeg kender ikke lige adr. men det kan du nok
hurtig finde på nettet.

Hilsen
Noy.

Fra : Steen Larsen

Dato : 18-11-02 18:39

"Connie" <connie-toft@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
forsøge????
> Jeg kan godt finde de dyre hoteller, har prøvet vandrehjem, de er

www.cab-inn.dk må være noget for jer.

Mvh Steen

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 18-11-02 22:39

Selv gammel JYDE.
Hvis i kan tage til takke med nogle gummimadrasser i kælderen i vores hus er
i selfølgelig hjertelig velkommen.
På Skagenfestivallen mødte vi et band fra New Zealand som boede hos os i en
uge under Copenhagen Jazz Festival og vi havde de utrolig sjovt. Vi er
inviteret derned og tager 5 uger på begge øer.
Så kom i bare.Det eneste i forventer er at i vasker jeres tøj selv.
Mvh.
Kurt

Fra : per

Dato : 19-11-02 11:59

Man kan bo på Sundholm

Fra : /MK

Dato : 19-11-02 12:43

On Tue, 19 Nov 2002 11:58:46 +0100, "per" <per-nille@jubiimail.dk>
wrote:

>Man kan bo på Sundholm

Dét ka' man - men man ka' vel næppe anbefale det...
---

Mvh. Mogens

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-11-02 12:53

/MK <oo300024v@FJERNDETTEe-mail.dk> skrev dette i

> Dét ka' man - men man ka' vel næppe anbefale det...

Jo da, hvis der altså er plads

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 20-11-02 13:06

> [...]
forsøge????
> Jeg kan godt finde de dyre hoteller, har prøvet vandrehjem, de er

Der finder følgende hoteller tæt på Parken:

www.9smaahjem.dk
www.hotelrye.dk

Det er begge forholdsvis billige hoteller.

Alternativ så prøv at kontakte DSB rejsebureau for at høre prisen på en
weekend pakke. Dette er dog også med hotel. Men de plejet at have nogle gode
priser.

Når vandrehjemmene er udsolgte kan du jo også prøve
http://www.ungdomshuset.dk

Hvad med at tage telt med, og bo lige ved stranden på Charlottenlund
camping: http://home6.inet.tele.dk/camping/dk/dkwel.html Det ligger faktisk
rimelig i forhold til København, og så kan i jo tage en dukkert om morgenen.

Hilsen

René
- som gerne vil købe to billetter til BS koncerten.

Fra : o&u

Dato : 20-11-02 14:07

On Mon, 18 Nov 2002 15:37:46 +0100, "Connie"

Er det allesammen kvinder, alle 4 ?

:-/

mvh

John

Fra : Connie

Dato : 21-11-02 18:08

Tusind tak for alle svar.
Vi har booket på cab-inn. Har lige boet på 2 dage i Århus på Cab-inn, småt
men ok for 2 dage.
Og til Kurt, rigtig god tur til NZ, glæd dig!!!! Kanon øer!!! Var der for
næsten 4 år siden. Vil meget gerne af sted igen!!
Og til John, nej vi er to af hver!!!

Mange hilsner Connie