Måske et dumt spørsmål
Fra : PD

Dato : 18-11-02 14:31

Hej

Jeg er ny i frontpage og jeg er løbet ind i et lille problem.

Jeg vil gerne indsætte en bannerreklame. Så jeg har taget Indsæt -
Komponent - reklamebaner. Og det virker også fint lokalt. Men når jeg
oploader så kommer der kun et grå boks.

Mit spørgsmål lyder så. er det fordi det kræver FrontPageExtensions hos mit
webhotel ???? eller er det bare mig der gør noget forkert

Håber i kan hjælpe

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-02 15:04

"PD" <dsl57163@vip.cybercity.dk> skrev :

>Jeg vil gerne indsætte en bannerreklame. Så jeg har taget Indsæt -
>Komponent - reklamebaner. Og det virker også fint lokalt. Men når jeg
>oploader så kommer der kun et grå boks.

Det kunne tyde på at classfilen ikke bliver uploadet rigtigt,
ligger den det rigtige sted.

Prøv at kig i htmlkoden, hvad der står her:
<applet code="fprotate.class" codebase="./" width="256"
height="256">

>Mit spørgsmål lyder så. er det fordi det kræver FrontPageExtensions hos mit
>webhotel ???? eller er det bare mig der gør noget forkert

Nej, det er en javaapplet.
(og en fuldstændig tåbelig måde FP laver det på, det bør laves
med javascript, så er der mange flere der vil kunne se det, en
del har slået java fra)