Nogen der ved hvad dette betyder?
Fra : Birgitte Weber

Dato : 18-11-02 14:12

Er der nogen der kan oplyse mig om hvad M.Q.D.P. som overskrift i kirkebog
(døde og begravede) betyder?
Jeg er *næsten* sikker på at det er det der står....

Birgitte

Fra : J.Kobel

Dato : 18-11-02 14:39

"Birgitte Weber" <yggdrasil@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan oplyse mig om hvad M.Q.D.P. som overskrift i kirkebog
> (døde og begravede) betyder?
> Jeg er *næsten* sikker på at det er det der står....
>
> Birgitte

Et kvalificeret gæt:

Mænd, Kvinder, Drenge, Piger.

J.Kobel

Fra : Birgitte Weber

Dato : 18-11-02 21:00

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Birgitte Weber" <yggdrasil@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Et kvalificeret gæt:
>
> Mænd, Kvinder, Drenge, Piger.
>
> J.Kobel

Det giver jo menning!

Men man kan da undre sig over, hvorfor præsten har ment det nødvendigt at
skrive MQDP ved hvert år, for så derefter f.eks. at skrive -||- -||- D -||-,
i stedet for bare et D.......

Mange tak for svaret

Birgitte