Kopiere cd´er?
Fra : Anders Jakobsen

Dato : 18-11-02 14:05

Jeg skal lave nøjagtige kopier af nogle musik cd´er Er der nogen, som ved om
disk copy kan klare denne opgave og hvordan gør jeg?

Pft. Anders

Fra : Tom

Dato : 18-11-02 18:08

Åbn toast save as IMGage..
Kopier derfra !
Så er den ligeglad med ophavsret !
Madonna

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 18-11-02 19:04

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> Så er den ligeglad med ophavsret !

Jeg ville ikke svare fordi jeg ikke er 100% sikker, men med diskcopy kan
man da bare lave et diskbillede af cd'en og derefter brænde billedet?
Eller hvad?
Jeg mindes ikke, at den har lavet noget "ged" i ophavsretsligt beskyttet
materiale?! Øh, ups...
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Tom

Dato : 18-11-02 19:58

Visse producenter af Cder både audio og data ( feks. PSX) indbygger en
række fejl, der gør kopien ubrugelig !

PS
Det er den forørigt stadig, hvis du bruger toast og disk copy .
Så skal der nemlig mere radikale midler på bordet.. Men det taler vi ikke om
her..
Folkene fra astarte skulle nødigt blive stødt på manchetterne.
Tom

On 18/11/02 19:04, in article
1fluy49.fcb2az1bsks6eN%_REMOVE_pst@phenomen.dk, "Poul Skovmand Thingholm"