HM2 - Hidden Valley
Fra : rhizome

Dato : 18-11-02 11:59

hey
er der noen der har nogle tips til hitman 2 - hidden valley? Det er sgu da
en ret så fåked op level - hvad sker der med truck'en der kører vagter over?
/dennis

"Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
Og mod Hærværk og pludselig Død."
- Tom Kristensen

http://home1.stofanet.dk/ausfahrt-design

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-11-02 14:09

rhizome wrote:
> hey
> er der noen der har nogle tips til hitman 2 - hidden valley? Det er
> sgu da en ret så fåked op level - hvad sker der med truck'en der
> kører vagter over? /dennis

Jeg har hørt (ikke selv testet) at patch'en skulle eliminere bug'en med de
morderiske lastbilchauffører...

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Frost

Dato : 18-11-02 18:45

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message

> Jeg har hørt (ikke selv testet) at patch'en skulle eliminere bug'en med de
> [...]

Det samme skete for mig i Motorcade interception. En af vagterne i byen
fjernede sig ikke hurtigt nok, og blev derfor tromlet ned da FN tropperne
kom kørende i deres jeeps. De andre vagter opdager selvfølgelig liget med
det samme og får overdrevent paranoia på.... Det gjorde det en smule svært
at slippe ud af banen. :p