Endelig billeder af mine 2 vidundere..
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 17-11-02 18:23

Så er det langt om længe lykkedes mig, at få taget billeder af mine 2
firbenede venner.
De kan ses på gruppens hjemmeside under min profil

Mvh
Tim Hesthaven

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-11-02 19:13

Hej Tim
Det er nogle dejlige billeder. Det er sjovt at se størrelsesforskellen på en
Maine Coon og en Skovkat. Et par flotte fyre
Hilsen Vibeke

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 17-11-02 19:17

tak tak
Men Gangster er stadig kun ca. 6 måneder, så han skal gerne vokse en del
endnu

Mvh
Tim

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-11-02 19:22

> Så er det langt om længe lykkedes mig, at få taget billeder af mine 2
> firbenede venner.
> De kan ses på gruppens hjemmeside under min profil

Ja og de er skønne - men det ved du jo

Skrev en meddelelse tidligere i dag, om at jeg oz havde lagt billeder af
bomben i mit album. Men hvor dælen den meddelelse er blevet af, det ved jeg
ikk

Hilsen
Joan
Men