Geforce 4 Ti4200/Conexeant TV-out
Fra : K E Nielsen

Dato : 17-11-02 18:18

Hvilke Geforce 4 Ti4200 kort har en Conexeant TV-out del?

Fra : LNC

Dato : 17-11-02 19:23

Triplex Mvh Lars

Fra : Rasmus S

Dato : 17-11-02 20:01

"K E Nielsen" <karle*nospam*@city.dk> wrote in message
> Hvilke Geforce 4 Ti4200 kort har en Conexeant TV-out del?

Innovision.

/Rasmus

Fra : RpR

Dato : 19-11-02 02:24

> Innovision.

Jeg var faktisk forundret over at den kunne vise 1024 x 768 på mit TV, da
jeg altid mente 800 x 600 var max for et TV's opløsning, men der kan man
bare se =)
Billedet er ihvertfald alletiders.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Thomas

Dato : 18-11-02 06:20

"K E Nielsen" <karle*nospam*@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke Geforce 4 Ti4200 kort har en Conexeant TV-out del?
POW

Fra : K E Nielsen

Dato : 18-11-02 08:15

Takker for besvarelserne.

Fra : CeeJay

Dato : 18-11-02 20:17

> Hvilke Geforce 4 Ti4200 kort har en Conexeant TV-out del?

Jeg går udfra at du vil købe et Geforce 4 ti4200 kort .. et med et godt billede i tv-out (og sikkert også til skærmen)

Så vil jeg anbefale at se nærmere på :
http://www.bench-house.com/article.php?sid=103&oliver=0

"11 GeForce 4 Ti4200 card roundup"

Jeps .. de sammenligner hele 11 kort og grunden til jeg bookmarkede netop denne test er at de også ser nærmere på kvaliteten af
deres output.
Det hele er nemlig ikke bare høje 3Dmark scores .. det er også billedekvalitet.

De nævner kort af 3 mærker som særlig gode (med henhold til billedkvalitet).. Abit , Leadtek og Prolink
Abit kort kan vidst ikke fås herhjemme ( i følge edbpriser ) , men de to andre kan.
Vær opmærksom på at Conexant så vidt jeg ved ikke har en video-in og out (VIVO) chip .. kun tv-out så kort der også har tv-in bruger
altid en Phillips 7108 .. en chip med ret dårlig kvalitet.

Med nogle producenter af kort afhænger det fra model til model.

Jeg ville gå efter Leadtek eller Prolink og deres modeller med kun tv-out og samtigigt check med forhandleren om han kan oplyse
hvilken chip der er på.
Check også producentens egen side.

Jeg så engang et tysk forum der vedligeholdt en liste over hvilke chipset forskellige kort brugte baseret på brugernes erfaringer
men jeg kan ikke længere huske URL'en.

Jeg håber det hjalp

Mvh
CeeJay