Lord of the Ring
Fra : gijones@f2s.com

Dato : 02-03-01 10:05

Den nye Lord of the Rings skulle komme engang i 2003, ikke?
Er der nogen, der ved hvem der instruerer/skriver/producerer den? Jeg har
hørt at det skulle være Peter Jackson (Bad Taste, Braindead), men er det
rigtigt?

Fra : Ole Alm

Dato : 02-03-01 10:55
Fra : Izeqb

Dato : 02-03-01 11:17

> [...]
>hørt at det skulle være Peter Jackson (Bad Taste, Braindead), men er det

Det har jeg oxo hørt, så det vil jeg gå ud fra er rigtigt

// Hjalte

Fra : Peter larsen

Dato : 02-03-01 12:09

Hejsa

Nu kommer den første film (ud af tre) faktisk til jul. Den 25 december hvis
jeg
husker forkert. De vil så få premiere med et års mellemrum.

MVH

Peter

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-03-01 02:00

Peter larsen wrote:

> [...]
> jeg
> husker forkert. De vil så få premiere med et års mellemrum.

Hvor kommer den den 25.? I USA eller her i Danmark, eller begge
steder samtidig?

--
Peter Knutsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-03-01 12:47

"Peter Knutsen"
> Hvor kommer den den 25.? I USA eller her i Danmark, eller begge
> steder samtidig?

I de danske biograftrailers, som gør temmelig meget ud af datoerne, er
angivet december 2001. Men det er selvfølgelig ikke sikkert. Jeg kunne
absolut godt forestille mig, at de kommer samtidig her som over there.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : JSMadsen

Dato : 04-03-01 04:46

Peter Knutsen skrev i meddelelsen <3AA04223.ADA9ED2A@knutsen.dk>...
>Hvor kommer den den 25.? I USA eller her i Danmark, eller begge
>steder samtidig?

Nogenlunde samtidig hele verdenen over...

--
/JSMadsen

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 04-03-01 15:27

Peter larsen skrev
>Nu kommer den første film (ud af tre) faktisk til jul. Den 25 december hvis
>jeg
>husker forkert.

www.biozonen.dk står der den 19. december (med forbehold for ændringer).

Kasper

Fra : Malene Hald

Dato : 02-03-01 14:01

[...]

Prøv lordofthering.net --- (jeg håber adressen er rigtig.)

Malene

Fra : Hurricane

Dato : 03-03-01 01:29

>Den nye Lord of the Rings skulle komme engang i 2003, ikke?

Første del af trilogien skulle komme i december i år...! Glæder mig for
vildt...! Bogen er jo genial...

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.