Form der sender til mail i Frontpage virke~
Fra : Morten

Dato : 17-11-02 13:13

Hejsa...
Jeg er ved at lave en form med nogle spørgsmål på en hjemmeside.
Svarene på dem vil jeg gerne have sendt til min mail!

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"
S-Email-Address="enemiga@hotmail.com" B-Email-Label-Fields="TRUE"
S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url="tak.htm" -->

Det er den kode den indsætter når jeg vil have sendt den til min
mail... Men det er jo en kommentar ( <!-- ... --> )
Hvordan får man den til at virke? Jeg satte
"Mailto:enemiga@hotmail.com" ind i action="", men det virkede
stadig ikke, den begyndte at bruge Outlook til at sende formen
med.
Nogen der kan hjælpe? :P

På forhånd tak :D

/ - Morten -

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik Friis

Dato : 17-11-02 15:40

"Morten" <enemiga@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Mailto:enemiga@hotmail.com" ind i action="", men det virkede
> stadig ikke, den begyndte at bruge Outlook til at sende formen

Højreklik på formular => vælg Egenskaber for formular => sæt prik i Send til
E-mail adresse og skriv adressen => klik OK => vælg Nej til den lange smøre
=> Udgiv.

Hvis dit webhotel har FP server extensions installeret vil det virke. Hvis
ikke skal du bruge dit webhotels cgi løsning.

Det du ser mellem <!--... --> er FPs kommunikation til til serverens
extensions. Det er alle webbot bot komentarer.

mvh
Ulrik

Fra : Morten

Dato : 17-11-02 16:32

Der kommer ingen "land smøre", måske fordi jeg bruger FP 2002?... Når jeg
trykker på indsend kommer der bare "Siden kan ikke vises"...

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" s-email-address="enemiga@hotmail.com"
s-email-format="TEXT/PRE" -->

Det er somom at browseren prøver at åbne en side der hedder "Webbot Self"...
Nogen der har nogen idéer til hvad jeg kan gøre? Please :P MANGLER HJÆLP!! :/

/ Morten