dødsårsag
Fra : Lena Rix

Dato : 16-11-02 23:58

Jeg har fået fat i en at mine aners dødsattest, og på den står der at hun
døde af deptikomi.
Hvad er det

Lena Rix

Fra : Hugh Watkins

Dato : 17-11-02 02:44

"Lena Rix" <rix@tyfus.dk> wrote in message news:3dd6cd72$0$94815$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har fået fat i en at mine aners dødsattest, og på den står der at hun
> døde af deptikomi.
> Hvad er det

har du misfotolkede det skrift ?

Den led "dept- " existere ikke på danske eller engelsk elelr latin

untagen forkortelse av "department"

dept.

Hugh W

(jeg har NOGEN ALVORLIGT ORDBOGER)

Fra : Bo

Dato : 17-11-02 09:28

> Jeg har fået fat i en at mine aners dødsattest, og på den står der at hun
> døde af deptikomi.
> Hvad er det

Prøv om det ikke er Septikæmi, blodforgiftning.

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Lena Rix

Dato : 17-11-02 11:54

"Lena Rix" <rix@tyfus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået fat i en at mine aners dødsattest, og på den står der at hun
> døde af deptikomi.
> Hvad er det

Jeg har lagt et scan af attesten på dk.binaer.historie

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 17-11-02 12:52

Dødsårsag:

Septikæmi = blodforgiftning.

Begyndelsesbogstavet er et sjusket "S",
sammenlign med "S" i September.
Men hva' pokker - det er jo en læge

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Lena Rix

Dato : 17-11-02 17:51

"Lena Rix" <rix@tyfus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået fat i en at mine aners dødsattest, og på den står der at hun
> [...]

Lena Rix