diarre
Fra : fudge

Dato : 16-11-02 09:53

Hej min lille kat har fået meget dårlig mave/ diarre. hvad kan man gøre ved
det? kan det værer katte maden man bruger

hilsen sebastian

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-11-02 00:03

> Hej min lille kat har fået meget dårlig mave/ diarre. hvad kan man gøre
ved
> det? kan det værer katte maden man bruger

Hej Sebastian.
Fortæl, fortæl. Hvor gammel er katten, hvad fodrer du med, hvor længe
har det varet og er det sket efter foderskift ?

En diare kan afhjælpes af kogt torsk, blandet med kogt ris eller evt.
hvis du kan få fat på det, det foder man kan få hos dyrlægen, der
hedder Hill´s R/D, det er slankefoder der suger en del væske til
sig, derfor hjælper det også på diareen.

Og hvis den stadig har diare mandag skal du nok lige snakke med
din dyrlæge.

Venlig hilsen
Bente