Billeder
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-11-02 21:53

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg viser forskellige billeder fra
hele verden. Men da jeg ikke har været over alt i verden, vil jeg gerne bede
besøgende sende mig billeder, som jeg kan poste.

Hvis en besøgende sender mig et billede, som han ikke har rettigheder til,
men jeg er i god tro, gør jeg så noget ulovligt?

Jesper

Fra : felix

Dato : 17-11-02 03:45

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:ar6b80$k85$1@sunsite.dk...
> Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg viser forskellige billeder fra
> hele verden. Men da jeg ikke har været over alt i verden, vil jeg gerne bede
> besøgende sende mig billeder, som jeg kan poste.

Tag selv de billeder du ønsker at vise, det med at vise billeder fra steder i verden, hvor
du "ikke" har været
er snyd, du skal også fortælle hvad billedet forestiller m.v. og hvordan kan du det.

Jeg har set mange "hugger" billeder fra hinanden og redigeret og gjort dem mindre eller
lysere.
Pas på med hvis der er personer, det kræver en skriftlig tilladelse for hvert billede.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-11-02 09:39

"felix" <felix6@of[XXX]ir.dk> skrev:

>Tag selv de billeder du ønsker at vise, det med at vise billeder fra steder i verden, hvor
>du "ikke" har været er snyd

Gruppen er beregnet til juridiske diskussioner og ikke til
moralske debatter.

--
Bertel

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-11-02 05:06

Bertel Lund Hansen wrote:

> Gruppen er beregnet til juridiske diskussioner og ikke til
> moralske debatter.

Den lader vi så stå et øjeblik.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-11-02 17:24

> [...]
mindre eller
> lysere.
> Pas på med hvis der er personer, det kræver en skriftlig tilladelse for

Jeg vil naturligvis kreditere folk billederne, så spørgsmålet er: sender
folk mig billeder i deres navn, men det er hugget, har JEG så et problem?

Jesper