NV4_DISP.INF
Fra : Michael Tidemand

Dato : 16-11-02 18:30

Hej

Jeg er ved at få spat af denne: NV4_DISP.INF fil, hvad jeg har læst mig frem
til er det en opdatering til xp.

Jeg kan ikke install en ny driver til mit TNT2 fordi den mangler
NV4_DISP.INF patchen spøger efter den.

Hvad skal jeg gøre. ??

Mich

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-11-02 20:24

"Michael Tidemand" <michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg er ved at få spat af denne: NV4_DISP.INF fil, hvad jeg har læst mig
frem
> til er det en opdatering til xp.

Nej, det er filen som beskriver indholdet i Detonator-pakken fra nVidia.

Download den seneste udgave af Detonator fra www.nvidia.com.

--
Anders Vind Ebbesen
"Wow - kan man få Internettet på computer nu?" - Homer Simpson

Fra : Davidsen

Dato : 16-11-02 21:21

"Michael Tidemand" <michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke install en ny driver til mit TNT2 fordi den mangler
> NV4_DISP.INF patchen spøger efter den.
>
> Hvad skal jeg gøre. ??

Hvis det er Detonator 40.72 det handler om, er det noget med at Nvidia har
ændret install proceduren.
Man skal ikke (som jeg gjorde) bare køre den udpakkede setup, men derimod gå
til
Kontrol Panel/Skærm/Indstillinger/Avanceret/Kort/Skift og så angive stien
til den nye Detonator.
Hedder sandsynligvis noget andet i XP - og helt sikkert noget andet i en UK
udgave

Hvis der er allerede ER gået helt ged i det (som hos mig) kan man hente
Detonator Destroyer og følge anvisningerne:

http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/

Mvh
Davidsen

Fra : Michael Tidemand

Dato : 17-11-02 03:29

Hej

Problemet er løst med 29.42_win9x_ grafigkort.exe og fylder 8MB, AAaahh.

Mich

Fra : Hoopersuper

Dato : 19-11-03 14:14

Hej jeg har en Asus 9820TD 128 mb grafik kort men hvis jeg trykker på
mit half life icon eller cs så kommer den blå skærm og melder fejl med
nv4_disp + i alle mine andre spil der virket fint inden jeg fik XP på
min pc er spillegrafikken helt strækket ud... nogen der ved hvad jeg ska
gøre :)??

http://www.kandu.dk/