Problemer med Savage 4 grafikkort
Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 17-11-02 16:01

Hej.
Jeg har et Savage 4 grafikkort i min computer med Windows XP.
Problemet er jeg kun kan køre med en opløsning på 640x480 og
4 bit farver. Uden egenskaber for kortet skriver den at der ikke
er nogle ledige resursser til kortet så man skal fjerne nogle andre
enheder. Jeg har prøvet at fjerne noget andet, men det hjælper ikke.
Hvis jeg sætter et anden grafikkort i virker det, også hvis jeg så sætter
flere enheder til computeren. Så det å altså være et eller andet problem
med Savaga 4 kortet.
Er der nogle der kender en løsning ?

--
mvh Rasmus