Statestik
Fra : Lasse Espeholt

Dato : 15-11-02 16:40

Jeg vil gerne lave en statetik over de forskellige personer herinde...du
skal bare skrive disse ting

1. Alder
2. Programmeringssprog du arbejder med

--
Mvh.
Lasse Espeholt

Fra : Mads Jensen

Dato : 15-11-02 17:16

Hej

statestik, får du så
> 1. Alder
17
> 2. Programmeringssprog du arbejder med
PHP og C++ (prøver på at lære det!)

/Mads

Fra : Erik

Dato : 15-11-02 17:46

1) 28
2) C++, VB

Som tidl. statistik medarbejder vil jeg uden at håne gerne informere om at
rigtig mange mennesker staver statistik med e, fremfor i. Hvis man skal lave
en statistik ser det pænest ud hvis det er stavet rigtigt: statistik (det er
en venligt ment information, ej en hånlig pegefinger!).

Fra : Lasse Espeholt

Dato : 15-11-02 19:47

Jeg ved det men det kan godt smutte når man er 13 :)

Fra : Rolf E. Thorup

Dato : 15-11-02 20:38

Lasse Espeholt wrote:

> Jeg ved det men det kan godt smutte når man er 13 :)

Jamen så har du jo en lang karriere foran dig på nyhedsgrupperne.

For ligefrem at gøre denne karriere gloværdig vil jeg foreslå dig at
skive *under* det du citerer. Tjek:

Mht. spørgsmål 2 i din posting så prøv evt. at tjekke tråden "Hvem er
du?" fra d. 6. november

mvh Rolf

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-11-02 07:34

1: 30
2:
Ansi C (Keil uVision)
Borland Delphi
8051 asm

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Klaus Petersen

Dato : 18-11-02 13:16

> 1. Alder
25

> 2. Programmeringssprog du arbejder med

Pascal / Delphi
ASP / VBScript / JavaScript / HTML
C / C++ / Java
C64 Assembler & Basic / Amiga Assembler & Basic