Radeon 9000
Fra : Black Rose

Dato : 15-11-02 13:12

Sidder og spekulerer over om jeg skal købe en Radeon 9000 64/128 eller en
Radeon 9000 Pro....Har dog stadig en bagtanke om GF3 Ti200 128 MB Ram...den
er jo hellerikke så dyr,...jeg ved bare ikke om det betaler sig? Jeg kan
bare ikke finde nogle tests med Radeon 9000 og GF3...kun GF4 4200....
Kom med nogle meninger gutter, helst med nogle argumenter hvorfor? og hvor I
har disse argumenter fra.

Er der nogen der ved om der er en Radeon 9000 Pro med 128 Ram version? jeg
kan kun finde en 64 MB version på edbpriser..

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 15-11-02 14:55

Black Rose skrev: (messageID:

> [...]
> GF4 4200.... Kom med nogle meninger gutter, helst med nogle argumenter
> hvorfor? og hvor I har disse argumenter fra.

Her er GF3 også med:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/10/12/9256203

Jeg har selv et Connect3D Radeon9000pro 64Mb som jeg er yderst tilfreds
med. Det har et formidabelt godt billede og yder også hæderligt i spil.

> Er der nogen der ved om der er en Radeon 9000 Pro med 128 Ram version?
> jeg kan kun finde en 64 MB version på edbpriser..

http://www.shg.dk/ har et Powercolor Radeon9000pro med 128Mb. Der er både
128Mb udgave fra Powercolor og Hercules på EDB-priser...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/