PCI kort med god 3D performance?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 03:19

Findes subject?

Overvejer lidt at anskaffe mig et epia-bundkort (mini-ITX) med C3 CPU
for at bygge en meget lille maskine til DVD/DivX/SVCD/VCD, og i ny og
næ et spil. Men hvis man skal spille, så du'r det onboard kort vist
ikke til ret meget, og jeg overvejede derfor lidt hvilket PCI-kort der
kunne klare noget 3D. (Epia bundkortet har ikke AGP, så det skal være
PCI)

På forhånd tak for forslagene
Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 03:54

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Findes subject?
>
> På forhånd tak for forslagene
> Flemming

PS: Jeg har kigget mig lidt omkring på edbpriser - men det var ikke
just et imponerende udvalg. Så eventuelle forslag må gerne være kort
der ikke er på edbpriser - så skal jeg nok få dem støvet op hvis de
altså findes. Prisen er ikke altafgørende (til en vis grænse).

Flemming

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-11-02 07:09

> [...]
> der ikke er på edbpriser - så skal jeg nok få dem støvet op hvis de
> altså findes. Prisen er ikke altafgørende (til en vis grænse).

Der er vist ikke så mange muligheder. Du kan vælge mellem Radeon 7000, GF2MX
eller GF4MX. Sidstnævnte er da rimelig til spil, og den kan ses på
edbpriser.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrichsen

Dato : 19-11-02 22:18