mp3 filer der ikke virker efter download f~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-11-02 00:37

Jeg har fået adgang til en server med en pæn sjat mp3 filer, men
problemet er at jeg ikke kan downloade dem med GoLive - filnavnene er
ganske enkelt for lange.

Jeg har så prøvet med Fetch i stedet og det viker fint, men i og med at
filnavnene er så lange fjerne Mac'en de sidste bogstaver og dermed også
..mp3 efter download.

Hvis jeg efterfølgende tilføjer .mp3 til filen, så viser den et fint
QuickTime logo og alt burde være i skønneste orden, men hverken iTunes
eller SoundApp kan afspille filen og SoundApp siger den er defekt.
iTunes ser den slet ikke.

Det er jo lidt pinligt at sende ejeren af PC serveren en mail om at der
er noget galt med hans filer, hvis det ikke er tilfældet, hvilket der
nok heller ikke er.

Men hvorfor virker det ikke ?

Alt hvad LimeWire finder virker uden problemer.

Mærkeligt.

Ideer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-11-02 00:46

> Mærkeligt.

Kan det være fordi du henter dem i text mode nu da din ftp-klient ikke
kan "se" filtypen. Vil du ud med adressen så man kan forsøge sig?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-11-02 12:26

> Kan det være fordi du henter dem i text mode nu da din ftp-klient ikke
> kan "se" filtypen. Vil du ud med adressen så man kan forsøge sig?

Jeg har sådan set ikke noget imod at udlevere adressen, men jeg tror
ikke ejeren vil synes det er så fedt.

Jeg sender ham lige en mail med DIT navn så han kan oprette dig med user
og pass.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : otn

Dato : 15-11-02 09:41

> [...]
> nok heller ikke er.
>
> Men hvorfor virker det ikke ?
>
> Alt hvad LimeWire finder virker uden problemer.

Har du prøvet at ændre type & creator med Filebuddy? Jeg har også haft
mp3 filer d/l fra pc - det hjalp i mit tilfælde.

MVH

otn

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-11-02 12:25

otn <otn@stofanet.dk> wrote:

> Har du prøvet at ændre type & creator med Filebuddy? Jeg har også haft
> mp3 filer d/l fra pc - det hjalp i mit tilfælde.

Nej det har jeg ikke prøvet, men det er da totalt bøvlet. Der må da være
en logisk forklaring på at en mp3 file rfra en PC server ikke kan
afspilles efter download - enten via GoLive eller Fetch

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/