tv-out filmvisning problem
Fra : Martin Jensen

Dato : 15-11-02 00:10

Hej

Jeg har et lille problem, som jeg håber nogle her kan hjælpe mig med.

Mit tv-out virker næste perfekt, det vil sige, at jeg kan se en klon af min
computer skærm på mit tv.
MEN når jeg vel se en film, kommer der ikke nogen film frem på tvet
player osv. er der, og på moniteren spiller filmen løs

Er der nogen der kender løsningen på problemmet?

Mvh
Martin

Fra : MJBest

Dato : 15-11-02 00:43

Jeg oplevede det samme med en Acer bærbar.. Jeg var nødt til at slå den
indbyggede skærm helt fra for at kunne se film på en projector.
- De kunne ellers godt spille sammen med alt andet end film.

/ MJBest

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-11-02 03:11

"Martin Jensen" <fisdan@pc.dk> wrote in

> [...]
> tvet player osv. er der, og på moniteren spiller filmen løs
>

> Er der nogen der kender løsningen på problemmet?

Du skal sørge for at TV-out er primært display. Eller hvis du har et
kort med nview, så gå ind i overlay indstillinger og sæt Secondary til
full-screen device.

Flemming

Fra : Martin Jensen

Dato : 16-11-02 18:08

Hej igen

Mange mange tak for hjælpen, det hjalp....
God weeekend

Mvh
Martin