MSN og CyberCity
Fra : Flemming Hansen

Dato : 14-11-02 22:16

Min forbindelse er adsl hos Cybercity. Min router er Cisco 677. Jeg har
oplevet problemer med Microsoft Messenger som jeg forgaves har prøvet at
løse. Jeg kan ikke bruge "fil afsendelse", "stemme samtale" og "video
samtale". Jeg har slået NAT functionen fra i routeren. Nu kan jeg sende
filer gennem MSN, men stadig problemer med andre funktioner. Kan det løses
uden at slå NAT fra, eller kan problemet løses på andre måder?

MVH
Flemming

Fra : Listen

Dato : 14-11-02 23:42

"Flemming Hansen" <fatih@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> filer gennem MSN, men stadig problemer med andre funktioner. Kan det løses
> uden at slå NAT fra, eller kan problemet løses på andre måder?

Hej Flemming

Jeg har hørt der er en del problemer med MSN, men du kan nok få bedre svar
på dit spørgsmål, hvis du stiller det nyhedsgruppen:

dk.edb.internet.udbydere.xdsl

eller endnu bedre

cybercity.xdsl

Hilsen
Kim

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 23-11-02 17:47

> [...]
> filer gennem MSN, men stadig problemer med andre funktioner. Kan det løses
> uden at slå NAT fra, eller kan problemet løses på andre måder?

Jeg havde samme problem, men det var pga. min firewall der var sat på mit
netkort / internet forbindelse...

Hilsen
Klaus