Outlokk 2002 går ned
Fra : Erik Andersen

Dato : 14-11-02 13:14

Min Outlook er begynd at gå ned/fryse, når den har været åbnet i en 15 - 20
minutter. Den låser fast, og jeg må lukke den ned via joblisten.
Efterfølgende kommer der en dialogboks, om jeg vil sende en rapport til
Microsoft.

Er der andre, der har været ude for det samme? Er der nogen, der kender en
løsning på mit problem?

Jeg har ikke virus.

mvh
Erik

Fra : Søren Blom

Dato : 14-11-02 16:36

"Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev

> Er der andre, der har været ude for det samme? Er der nogen, der kender en
> løsning på mit problem?

Har du opdateret med de seneste services Pack ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Erik Andersen

Dato : 15-11-02 08:19

> Har du opdateret med de seneste services Pack ?

Ja, det har jeg. Jeg har også prøvet at gensinstallere hele Office pakken.

mvh
Erik

Fra : klaus@linnert.dk

Dato : 15-11-02 11:46

Jeg har nøjagtig det samme problem, hvem har en løsning.

Mvh
Klaus

Fra : Erik Andersen

Dato : 19-11-02 14:25

<klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nøjagtig det samme problem, hvem har en løsning.
>
> Mvh
> Klaus

Jeg har løst problemet for mit vedkommende. Det viste sig, at det var Office
SP2 dansk version og/eller opdatering til Word 2002 og Excel 2002, der var
årsag til konflikten.

Ved ikke at installere disse opdateringer fungerer min Outlook igen
tilfredsstillende, hvilket jo ikke er flatterende for Microsoft.

mvh

Erik

Fra : Howard

Dato : 25-11-02 19:30

<klaus@linnert.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nøjagtig det samme problem, hvem har en løsning.

Sammen her med Outlook 2002, men det var først efter jeg havet installeret
Norton Firewall.
Nu har jeg slette firewall og Outlook køre tilfredsstillende igen.

Ellers gik den ned flere gange og til sidst frøs den nar jeg vil åbne en ny
mail.

Desværre mistet jeg alle mine mail da jeg valgte find og ret fejl under
Hjælp

Carsten