Orange vinder Olicom-prisen i 2002
Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-11-02 11:42

Olicom-prisen - som jeg lige har indstiftet - går til det IT-firma,
der fyrer flest medarbejdere. Tiscali og Telia kæmpede om den, men
Orange har lige trumfet med små 400. Men det er jo også et helt år
siden, at de sidst gik amok.
--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-11-02 15:54

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der fyrer flest medarbejdere. Tiscali og Telia kæmpede om den, men
> Orange har lige trumfet med små 400. Men det er jo også et helt år

Der er da 6 uger tilbage af året. Er det ikke for tidligt at kåre en
vinder?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-11-02 16:14

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> writes:

> Der er da 6 uger tilbage af året. Er det ikke for tidligt at kåre en
> vinder?

Det har du ret i. Men mon der virkelig er andre end Orange, der kan
finde på at annoncere sådan noget i december? (som de gjorde sidste
år).

--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 14-11-02 17:04

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote

> Det har du ret i. Men mon der virkelig er andre end Orange, der kan
> finde på at annoncere sådan noget i december? (som de gjorde sidste
> år).

Hvad med DeutcheTelecom ?
55.000 fyringer annonceret... :(

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-11-02 19:21

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> writes:

> Hvad med DeutcheTelecom ?
> 55.000 fyringer annonceret... :(

Men det er jo meget andet end IT. Jeg glemte også at skrive "danske". Æv.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-02 20:11

In article <m3heektc8d.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, Peter B. Juul wrote:

> Det har du ret i. Men mon der virkelig er andre end Orange, der kan
> finde på at annoncere sådan noget i december? (som de gjorde sidste
> år).

Og jeg der mente at november var slemt nok.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Ignore previous fortune.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 15-11-02 09:44

It seems Martin Højriis Kristensen wrote:

> Der er da 6 uger tilbage af året. Er det ikke for tidligt at kåre en
> vinder?

Selvom der ikke er planer om at afholde øråd i Cybercity ville vi
aldrig slå Orange da vi ikke engang er 400 ansatte... Så send bare
pokalen afsted.

--
Soeren Schroeder
Cybercity

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-11-02 10:07

On Fri, 15 Nov 2002 08:43:48 +0000 (UTC), Soeren Schroeder
<spam_me_senseless@dot.dk> wrote:

>Selvom der ikke er planer om at afholde øråd i Cybercity

ahh come one, det er jo mode for tiden, I må da ikke falde uden for

--
Morten!

Fra : Matthiessen

Dato : 15-11-02 20:32

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en meddelelse
> ahh come one, det er jo mode for tiden, I må da ikke falde uden for

Enig - lad os lave en alliance, så Søren Schroeder ryger først :)

/Anders

Fra : Rene Joergensen

Dato : 15-11-02 20:39

Matthiessen <web@dioder_slet_.dk> wrote:

> Enig - lad os lave en alliance, så Søren Schroeder ryger først :)

Medmindre at han vinder dysten inden.

Der dystes i:
   * Portmaster kast
   * Klip et krydsfelt med en havesaks
   * Slå en knude på fiberen.
   * Sumobrydning mod en Cisco 12K

Alle konkurrencer afholdes i CC's serverrum, jeg skaffer Portmasteren :)

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 15-11-02 23:23

On 15 Nov 2002 19:39:14 GMT, Rene Joergensen <fox@nospam.dk> wrote:

>Der dystes i:
>   * Portmaster kast
>   * Klip et krydsfelt med en havesaks
>   * Slå en knude på fiberen.
>   * Sumobrydning mod en Cisco 12K

Du mangler

   * Bakke med lastbil der er lastet med UPS´er.

>Alle konkurrencer afholdes i CC's serverrum, jeg skaffer Portmasteren :)

Lastbil konkurrencen er i den bagerste del.

--
Morten!

Fra : Jesper Skriver

Dato : 16-11-02 13:30

On Fri, 15 Nov 2002 23:23:28 +0100, Morten Kjær Nielsen wrote:

> Du mangler
>
>    * Bakke med lastbil der er lastet med UPS´er.

Det var nu en generator ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 16-11-02 22:49

On 16 Nov 2002 12:30:00 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>Det var nu en generator ...

Du har ret, mit ram er begyndt at have et memory leak.

--
Morten!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-11-02 10:19

Rene Joergensen <fox@nospam.dk> writes:

>    * Sumobrydning mod en Cisco 12K

Her er det vigtigt at huske, at den slags inddeles i vægtklasser og at
kvinderne kæmper mod 12400'ere i stedet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-11-02 21:15

On 14 Nov 2002 11:42:11 +0100, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Olicom-prisen - som jeg lige har indstiftet - går til det IT-firma,
>der fyrer flest medarbejdere.

Hvad med at måle det i procentvis af arbejdskraften (og så have en
bundgrænse)? Eller vil det give for mange problemer med fx TDC, der
vil snyde sig til sejr ved konstant at fusionere/splitte
datterselskaber?

--
- Peter Brodersen