The Getaway til PC???
Fra : Onkel Ond

Dato : 14-11-02 11:09

Nogen der ved om subj. bliver en realitet på et tidspunkt?
HAr lige været inde og tjekke traileren på thegetaway.co.uk,
og da jeg holder meget af GTA3, ser det ud som om jeg også
ville holde meget af The Getaway.
Realistiske baner der dækker over 40km2 af nutidens London.
Rimelig syret.
Nogen der ved noget?

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Herold

Dato : 14-11-02 11:21

> [...]
> ville holde meget af The Getaway.
> Realistiske baner der dækker over 40km2 af nutidens London.

Jeg tvivler _meget_ stærkt på det, da jeg mener det er en af Sonys egne
titler. GTA3 var Take 2's, så det er lidt en anden historie.

Fra : Onkel Ond

Dato : 14-11-02 12:09

> Jeg tvivler _meget_ stærkt på det, da jeg mener det er en af Sonys egne
> titler. GTA3 var Take 2's, så det er lidt en anden historie.

Æv! Det ser superfedt ud...

Fra : DWM

Dato : 14-11-02 22:38

"Onkel Ond" <jafj@hotmail.PUNKTUM.com> skrev i en meddelelse
> Æv! Det ser superfedt ud...

PS2 er ikke så voldsomt dyr så... :)
Så kan man også spille Vice City når det er den slags spil man
kan lide.

/Kenneth Iversen

Fra : Onkel Ond

Dato : 15-11-02 01:04

> PS2 er ikke så voldsomt dyr så... :)
> Så kan man også spille Vice City når det er den slags spil man
> kan lide.
Jaaa, men når ret skal være ret, så er PS2 spil jo alligevel en anelse
dyrere
end PC-spil, og dyrt er vel alle de ting man ikke lige står og har råd
til...
For de 2 kilo jeg ville skulle slippe for en PS2, kan jeg jo f.eks. få
adskillige
PC-spil...

/Onkel Ond