tiscali - problemer - problemer
Fra : christina

Dato : 14-11-02 10:31

Der er stadig problemer. Gad vide hvad der foregår?

Jeg opdagede også iaftes at jeg ikke kunne hente mail, få adgang via ftp til
min hjemmeside -som i sagens natur også var nede.

Idag er hjemmesiden tilgængelig. Men hvad er nu dét der sker når jeg vil
uploade via ftp? Der findes _ingen_ filer på serveren. Den er som
støvsuget. Hjemmesiden kører dog alligevel.

Så prøver jeg at ringe.....kan ikke lade sig gøre.......dial in problemer i
KBH-området.

-Andre med samme problemer hertil formiddag?

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 11:37

"christina" <christina@half-mute.com> skrev i en meddelelse

> Idag er hjemmesiden tilgængelig. Men hvad er nu dét der sker når jeg vil
> uploade via ftp? Der findes _ingen_ filer på serveren. Den er som
> støvsuget. Hjemmesiden kører dog alligevel.

Støvsuget? Næppe - jeg kan se at der ligger 19404 KB på dit domæne (går ud
fra at det er det du snakker om)

--
Mvh.
Theis

Fra : christina

Dato : 14-11-02 11:50

Hvordan kan du se det?

Mærkeligt at jeg ikke kan se det.....

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-11-02 11:56

On Thu, 14 Nov 2002 11:49:57 +0100, "christina"
<christina@half-mute.com> wrote:

>Mærkeligt at jeg ikke kan se det.....

hint - brug det rigtige brugernavn

http://support.tiscali.dk/hosting/ftp.php
--
Morten!

Fra : christina

Dato : 14-11-02 11:59

---det burde ikke fejle noget. Jeg har ikke ændret i min opsætning siden
sidste uge hvor alt virkede.
Iøvrigt kan jeg sagtens komme ind på serveren (!), men der er bare ingen
filer deroppe, de er i hvert tilfælde ikke synlige.
Prøver jeg så at uploade en fil - så går det glimrende....-filen kommer
faktisk op....men ligger der så ene og alene...

....jeg forstår ikke logikken...?

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 12:05

> ...jeg forstår ikke logikken...?

Har vi påstået der er nogen? :)

Nej seriøst - kan du ikke lige tjecke at tingene står ca. sådan her:

host: www.half-mute.com
username: domxxxxx@half-mute.com
password: det du plejer at bruge

--
Mvh.
Theis

Fra : christina

Dato : 14-11-02 12:10

Sådan står tingene ja.....

----og sådan ser skærmbilledet ud når jeg har uploaded en fil:

http://www.ikoner.com/ftp.gif

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 12:16

> Sådan står tingene ja.....

Dit brugernavn må altså stå forkert. Jeg er overbevist om det.
Du _kan_ godt logge ind med bare domxxxxx som brugernavn, men det er ikke
det du skal bruge. du skal bruge domxxxxx@half-mute.com som brugernavn - så
virker det!

--
Mvh.
Theis

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 11:56

> Hvordan kan du se det?

Jeg kigger på vores servere.

> Mærkeligt at jeg ikke kan se det.....

Tjah - min pointe er bare at filerne ligger der - så de er ikke støvsuget
væk.

Du logger vel ind med domxxxxx@half-mute.com som brugernavn ikke?
Og du går ind i public_html ? Der ligger filerne altså...

--
Mvh.

Theis

Fra : christina

Dato : 14-11-02 12:04

Ja, det er dét login jeg bruger...

Jeg kan ikke "få fat i" public_html, som jeg plejer....?

(Jeg har ikke problemer med 2 øvrige domæner som jeg har liggende hos et
andet webhotel)

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 12:08

> Ja, det er dét login jeg bruger...

du er _helt_ sikker på at det er domxxxxx@half-mute.com og ikke bare
domxxxxx ?

--
Mvh.
Theis

Fra : christina

Dato : 14-11-02 12:14

Sorry........

nej, du havde sgu' ret.........den sidste del manglede.
Men for søren, jeg ændrede i min opsætning efter Tiscali overgik til det
"nye system" - og fik derefter sat tingene rigtigt....og har brugt
hotellet.....så hvorfor tingene er ændret ved jeg ikke..... Skal heller ikke
belemre jer yderligere......

tak for hjælpen !!

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 14-11-02 12:17

> Sorry........

Det går nok

> [...]
> "nye system" - og fik derefter sat tingene rigtigt....og har brugt
> hotellet.....så hvorfor tingene er ændret ved jeg ikke..... Skal heller

Tjah - der er i hvert fald ikke, på det område, ændret noget herindefra.

> tak for hjælpen !!

Det var så lidt :)

--
Mvh.
Theis

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-11-02 13:04

On Thu, 14 Nov 2002 12:14:01 +0100, "christina"
<christina@half-mute.com> wrote:

>så hvorfor tingene er ændret ved jeg ikke

Det ved jeg godt.

Indtil i går kunne man også benytte de gamle oplysninger for
webhotellet, altså dem man burde have ændret tilbage i april/maj.

--
Morten!