Infrarød Palm/iMac
Fra : Johnny Kongsoe

Dato : 01-03-01 21:03

Gode eksperter.

Jeg har et lille Palm problem. Jeg har fået min Imac og min Palm III til
at snakke sammen via den infrarøde forbindelse. Det vil sige kun
delvist, idet de faste programmer ikke vil synkronisere. Jeg får
følgende fejlmeddelelse:

Date Book could not open the Palm Desktop file “User Data” because
another application is using it. Try closing any open dialog boxes in
Palm Desktop or Instant Palm Desktop.
Date Book synchronization failed
"Date Book" failed (error = #4100)

Palm Desktop er overhoved ikke startet, og jeg har tilsyneladende intet
kørende i baggrunde der har forbindelse med Palm, andet en Serial Port
Monitor og selvfølgelig Conduit Manager.
Hvorfor virker dette ikke. Det er lidt træls, når nu synkroniseringen
går i gang og alt andet i min Palm bliver kopiere.

Venlig hilsen

Johnny Kongsø

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-03-01 22:46

In article <3A9EAB0B.39AC29AE@mail.dk>,
Johnny Kongsoe <kongsoe@mail.dk> wrote:

> Hvorfor virker dette ikke. Det er lidt træls, når nu synkroniseringen
> går i gang og alt andet i min Palm bliver kopiere.

Prøv at give Conduit Manager lidt mere RAM og se om det hjælper, jeg har
været ude for at NotePad (tom, bortset fra de medfølgende beskeder) ikke
ville synkronisere, og der hjalp det med 150Kb mere.

--
MVH
Martin Edlich