U2 Dublin nytårskoncert sendt i radioen
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-11-02 00:09

Koncerten blev sendt samtidigt i det meste af europa, vistnok både live
og forskudt et par dage, og jeg husker også Bono ønske godt nytår til
alle dem som sad derude med deres båndoptagerer

Jeg er ved at føre mine båndoptagelser over på digitalt medie og havde
egentlig glædet mig til at høre koncerten igen, men den er væk - sikkert
udlånt til en eller anden for en evighed siden.

Koncerten er vist kendt som THE NEW YEAR'S CONCERT og findes på en del
bootleg udgivelser, men hvordan i alverden får jeg fingre i sådan en?
Eller er der andre muligheder for egentlig vil jeg helst undgå nogle
skal tjene på det. Jeg har fundet brudstykker rundt omkring på nettet,
men en koncert klippet op i enkeltnumre er altså ikke det samme.

Mvh

Bruno

Fra : Windom Earle

Dato : 14-11-02 07:29

Prøv i alt.fan.u2 el. alt.music.u2, der kan nu nok bytte eller købe dig til den. Tror ikke folk tjener så meget på dem, hvis du
køber den. Det er nok selve cd'en og coverprint du betaler for. Du må endelig gerne sige til hvis du finder den, jeg har selv ledt
efter den i lang tid. Har selv Party Girl liggende fra den koncert; den lyder kanon, så der skulle nok findes en bootleg med go lyd
derude.

Husker ikke lige citatet ordret, men det lyder nogenlunde sådan:
"We don't mind people sharing our concerts but if a guy tries to make money off' them we'll come after him"
- Bono

Fra : Windom Earle

Dato : 14-11-02 07:36

Fandt den lige her (til betaling godt nok): http://www.arnor.org/

Fra : OleK

Dato : 16-11-02 11:57

Hej.
Du kan få en kopi af min optagelse.
Hvis du tilfældigvis skulle have nogle optagelser med TV-2, C.V. Jørgensen,
Hug/Kliche, Gnags eller Falch/Malurt at bytte med er det godt - men ellers
finder vi nok ud af det alligevel.

mvh
Ole

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-11-02 21:58

OleK wrote:
> [...]
> Hug/Kliche, Gnags eller Falch/Malurt at bytte med er det godt - men ellers

Tak for tilbudet, jeg forsøger at få samling på hvad der befinder sig
rundt omkring i mine gemmer blot er der lidt for travlt på jobbet pt.
til at der er fritid til at gøre meget andet end at tænke stor og lægge
planer.

Hvis det er iorden så vil jeg gemme din mailadresse og så tage kontakt
på et senere tidspunkt.

Mvh

Bruno