Hvem skal til Odense
Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 13-11-02 21:25

Hej

Vi skal selv have vores 2 skovtrolde drenge (Rishi & Jasper) med, så vi er
lidt spændte, men glæder os.

Så hvem kommer ellers ?

VH
Gitte

DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 13-11-02 21:28

Hej Gitte,

vi kommer med "hele banden" så jeg skal ikke gå steward - dvs. at jeg
faktisk har tid til at møde jer andre og kigge på jeres katte

Er der stemning for et DHMk-møde? Jeg ta'r nok mus på under alle
omstændigheder hvis ikke Choko har ædt dem allesammen... *G*

/Pernille

Fra : Inger Kaya

Dato : 15-11-02 23:33

Skulle vi lave et DHMk-møde som Pernille foreslog el. hvad er der
stemning for ??? Men i givet fald hvor og hvad tid ???

Jeg kommer om lørdagen....

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-11-02 21:39

"DK Sacala´s Norske Skovkatte" <dk.sacala@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Vi skal selv have vores 2 skovtrolde drenge (Rishi & Jasper) med, så vi er
> [...]
Hejsa.

Min kæreste og jeg kommer ind og kigger men har ikke kat med da vi er ret
nye på dette område.

Hilsen Helle

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 13-11-02 21:46

DK Sacala´s Norske Skovkatte skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Så hvem kommer ellers ?

Min Anakin kommer!

Desværre kan jeg ikke selv være der, så Anakin har overtalt Louise
Viborg til at tage ham med.

Som fodnote kan jeg da lige indskyde at Fie sikkert er den der glæder
sig mest. Flere dage med fred og ingen killinge-angreb.

--
"Kærlighed er en lille hest, der ikke er sur"
- Glimmer Glenn

Fra : Elwarth

Dato : 13-11-02 22:38

> Så hvem kommer ellers ?

*Rækker hånden op*
Vi kommer med Apiatif's Black Abbie om søndagen. Det bliver rigtig
spændende, nu er hun jo blevet ungkat

Venligst
Dorthe

Fra : Inger Kaya

Dato : 13-11-02 23:02

Har ikk kat med men regner med at kigge forbi og se på alle jer
andres. Men stemmer da klart for et møde som Pernille foreslog.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 13-11-02 23:20

Hej

Ja, det kunne være sjovt at mødes, jeg har jo endnu ikke haft den ære at
møde jer andre *S*
Ikke jeg ved i hvertefal´d *S*

VH
Gitte

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-11-02 23:24

Jeg vil da gerne melde min ankomst også sammen med 1 stk siameser kastrat og
1 stk coon-baby
Tar' raslemussen på
Hilsen Nina

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 14-11-02 00:20

Hej!!

Hvis jeg ikke lige ligger med veer kigger vi forbi uden kat. Nok om
søndagen. Finder en mus og tage på.

Hilsen
Heidi

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-11-02 15:59

Jeg kommer med den lille bombe Atomic (NFO) lørdag

Hilsen
Joan

Fra : Mette Jensen

Dato : 14-11-02 09:35

Vi kommer om lørdagne med to stk, coon´s.
Tager nok også en mus på!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-11-02 09:47

> [...]
> Hej
>
> Vi skal selv have vores 2 skovtrolde drenge (Rishi & Jasper) med, så vi er

Nu skriver så mange at de tager en tøjmus på, er det noget som I har gjort
før til udstillinger? jeg er jo ny og har aldrig prøvet at være på
udstilling før men er det noget vi skal aftale? at alle os fra gruppen,
som kommer, sætter en mus på jakken? Det kunne da være hyggeligt at hilse på
hinanden.

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 14-11-02 13:28

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gruppen,
> som kommer, sætter en mus på jakken? Det kunne da være hyggeligt at hilse

Hej Helle
Det startede engang på en udstilling i Roskilde, hvor en del af os skulle
ud. Da vi ikke vidste hvordan hinanden så ud fandt vi på at sætte en mus
fast på vores tøj med en sikkerhedsnål. Det var som regel nemt at låne en
mus af katten derhjemme . Så når man mødte en med en mus på tøjet gik man
hen og hilste. Det virkede fint på Roskilde, hvor vi var en masse der fik
hilst på hinanden, og derfor fortsætter det rundt på andre udstillinger. Der
var så en der fandt på, at vi skulle kalde os DHMk - den hemmelige museklub,
og det hang også ved
Hilsen Denise

Fra : Lindes

Dato : 14-11-02 10:50

Hej

Jeg kommer søndag..
Jeg har kun Silver (Rød silvertabby perser-dreng) med...
Chillis (Tortie perser-pige) kan ikke udstilles i DK før hun har fået et
Cert. i udlandet..

Jeg skal prøve om jeg ikke kan huske musen denne her gang - så jeg også
kan få hilst på nogle flere.. Jeg synes det var ærgerligt, at jeg f.eks.
slet ikke mødte Birgitte i Glostrup (og I andre der var i Glostrup) så det
håber jeg vi kan få til at "klappe" i Odense..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Morten Skjershede

Dato : 14-11-02 11:39

> [...]
> Hej
>
> Vi skal selv have vores 2 skovtrolde drenge (Rishi & Jasper) med, så vi er

Vi kommer Søndag med 2 Cornish Rex...
Grazilia & Jonny Depp.
Prøver at "kigge rundt" efter pelsmus..

Ulrich & Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Birgitte

Dato : 14-11-02 11:46

Vi kommer lørdag med 2 NFO Berlinetta gr 5 og Del Ray gr 8. dejligt kun at
have to katte med
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-11-02 12:18

> [...]
> Hej
>
> Vi skal selv have vores 2 skovtrolde drenge (Rishi & Jasper) med, så vi er

Jeg kommer søndag med Tabita (lilla burmeser).

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 15:11

Hej
Jeg kommer lørdag med siameseren Midas.
Hilsen Vibeke

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-11-02 15:40

> Jeg kommer lørdag med siameseren Midas.
> Hilsen Vibeke

Hej Vibeke
Det lyder dejligt at der kommer en lilla mere. Jeg kiggede i glostrup, der
var ikke en eneste lilla eller blå. Lidt kedeligt.

Kan ud ikke lige fortælle mig hvordan man gør en siam klar til udstilling???
Klør skal vel klippes, eventuelt hår i ørene?
Skal han have den store vasketur ? pudres, børstes andet?
Han har lidt fedthale...

Jeg er jo vant til coon'erne, og de kræver jo lidt arbejde. Sidst
siam-manden var på udstilling var det Heidi der gjorde ham klar, og der var
han jo bare en bette killing, nu er han jo stor kastrat 4,5 kg kastrat ...
ja, kuglerne røg i sidste uge :o/

Hilsen Nina

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 16:31

Hej Nina
Ja, dejligt med mindst to lillaer.
Midas har også fedthale, jeg har de sidste par gange vasket halen i
opvaskemiddel (VEL) og skyllet godt, dagen før udstillingen. Om morgenen
giver jeg ham lidt pudder på halen, endelig kun en lille smule da det ikke
må "tage farven". Jeg har noget pudder fra dengang jeg havde Persere, jeg
ved ikke hvad det hedder, men det virker fint. Midas er meget ked af at få
hårenen i ørene klippet så det har jeg ikke gjort de sidste par gange,
kløerne skal selvfølgelig klippes
Jeg tror ikke der er nogle der vasker en siameser før en udstilling, jeg gør
i hvertfald ikke.
Hilsen Vibeke

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-11-02 17:26

Tak for det, det er jo "peanuts" at tage en siam med på udstilling ...
det skal være mig en ren fornøjelse at sætte ham op til show *G*
Hilsen Nina

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 17:43

Ha, ja siamesere er for de dovne udstillere
Du har vel også nok at gøre med de langhårede?

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-11-02 17:56

> Ha, ja siamesere er for de dovne udstillere
Jamen det passer fint i år, har ikke haft den vilde "udstiller-trang". Det
kræver altså meget tid og arbejde.

> Du har vel også nok at gøre med de langhårede?

Næh, en enkelt coon-baby er skam ikke det store. Negle skal klippes, den
skal vaskes, frotteres, og børstes til den er tør, og børstes inden
udstillingen, og børstes lidt lige inden dommeren *G* ...og måske pudres
lidt på de fedtede totter bag ørene
Men nu er jeg ikke den der går ind for "tortur" inden en udstilling, så den
får bare en hurtig omgang.
Hilsen Nina

Fra : goofy

Dato : 14-11-02 18:30

Hej Fam Vinbæk kommer søndag

3 Ocicatte Chokolade/sort og Kanelfarvet

håber vi ses
Steen Vinbæk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-11-02 20:59

Er det den her weekend der er udstilling i Odense? eller først næste
weekend?

Og HVOR i Odense?

Hilsen
Lisbeth

Fra : goofy

Dato : 14-11-02 21:20

Hej Lisbeth
"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det den her weekend der er udstilling i Odense? eller først næste
> weekend?
Det er week-enden 23/24-11 og afholder i Odense Concres Center (OCC)
Ørbækvej 350
Tornbjerg
5220 Odense SØ
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-11-02 22:48

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er week-enden 23/24-11 og afholder i Odense Concres Center (OCC)

Blæv
Der tror jeg nok jeg har været en gang. Det er LANGT fra stationen.

Det ku' ellers være sjot at se nogle af sjællænderne osse

Hilsen
Lisbeth

Fra : goofy

Dato : 14-11-02 23:09

Hej Lisbeth
"> Der tror jeg nok jeg har været en gang. Det er LANGT fra stationen.

> Det ku' ellers være sjot at se nogle af sjællænderne osse
Ja, der et lidt vej ca.20.min i bil, men hvor meget " fylder"du ?
Steen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-11-02 00:30

> Hej Lisbeth
> "> Der tror jeg nok jeg har været en gang. Det er LANGT fra stationen.

> Ja, der et lidt vej ca.20.min i bil, men hvor meget " fylder"du ?
> Steen

Jamen det afhænger jo lidt af om jeg kommer alene eller familien skal med.
Men hvis hele familien skal med ender det jo nok med at vi kører selv. Det
er bare lidt langt fra Århus til Odense bare for at kigge *G* Men med tog
kunne jeg forsvare selv at tage afsted, jeg har et togkort

Jeg holder den lige åben hvis det er ok?

Hilsen
Lisbeth

Fra : goofy

Dato : 15-11-02 15:45

Hej
Sæ´fæ´lig er det ok
Steen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-11-02 08:38

Lisbeth Hviid Jakobsen wrote:
> Blæv
> Der tror jeg nok jeg har været en gang. Det er LANGT fra stationen.
>
> Det ku' ellers være sjot at se nogle af sjællænderne osse

ellers er der jo også snart udstilling på Remisen ( den 8 december)... der
har jeg ihvertfald planlagt at skulle ud.....
nogen herfra der kommer??
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-11-02 08:42

Hej Lisbeth,

bybusserne er ellers også opfundet i Odense - og det tager faktisk kun et
kvarter fra banegården til OCC, og dit togkort gælder hele vejen

Du tager bare bus nr. 81 eller 82 mod Fraugde eller Neder Holluf, de kører
hver halve time fra kl. 10.15, og så siger du til chaffutten at du gerne vil
af ved OCC, så skal han nok hjælpe dig. Så jeg regner med at vi ses, ikk'?

/Pernille

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-11-02 23:13

> Så hvem kommer ellers ?

Jeg kommer, men jeg skal gå steward, så jeg har jo nok massere at lave.
Galadriel gør mig med selskab (altså som tilstedeværende på udstillingen,
ikke som steward (det tror jeg ikke hun ville egne sig til - hendes
ordenssans er meget underudviklet )

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-11-02 23:15

> [...]
> Galadriel gør mig med selskab (altså som tilstedeværende på udstillingen,
> ikke som steward (det tror jeg ikke hun ville egne sig til - hendes

Hvad vil det sige at "skulle gå steward?

Mvh Helle

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-11-02 12:14

> Hvad vil det sige at "skulle gå steward?

Stewarden er den person, der hjælper dommeren - sørger for, at kattene er
der, vasker dommerburene og dommerens bord af mellem hver kat, præsenterer
katten (hvis ejeren ikke selv vil det) osv.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/