Mowglis indre kælegris
Fra : Kate

Dato : 13-11-02 21:18

Ja, nu er han jo stadig en killing omend en stor en, han vejer 4 kilo.
Eller det gjorde han for 2 uger siden da han blev kastreret, han er
sikkert vokset siden da, men han er overhovedet ikke tyk. Nå men Mowgli
bliver mere og mere end rigtig hyggefis. Hans elsker at nusse og bliver
helt saglig, så nu har Lante godt nok lidt kamp til strengen om at
ligge på mig, men hvor er det altaå hyggeligt. Nogle aftenener ligger
Mowgli på min mave og Lante nærmest helt min hals og så råspinder de
begge, så kan jeg jo ikke nænne og flytte Lante selvom jeg næsten ikke
kan trække vejret.
Mowgli bryder sig meget om at blive båret på, men han æælllsker at
blive gnedet på kinderne, så jeg tager ham sjældent op. Lante vil jo så
gerne bæres og jeg kan alligevel kun bære rundt på en af gangen.

Det eneste skår i glæden over drengene er at de har en meget anstrengt
forhold til Sofie. De slås ikke rigtigt men der er faktisk daglig
knurren og hvæsen mellem dem, Johan holder sig pænt udenfor, men både
Lante og Mowgli har deres skærmydsler med hende. Dog tror jeg at
Mowlgis stadig er barnet forsøg på leg, men han forstår ikke helt
afvisningen, men med Lante er det faktisk mere alvorligt, jeg tror han
forsøger lidt at kanøfle hende og det er jeg ked af.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 13-11-02 23:30

On 13 Nov 2002 20:18:19 GMT, Kate <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

>Mowgli bryder sig meget om at blive båret på, men han æælllsker at
>blive gnedet på kinderne, så jeg tager ham sjældent op. Lante vil jo så
>gerne bæres og jeg kan alligevel kun bære rundt på en af gangen.

En på skulderen og en i armene, hva' er problemet ?

Anyway, fedt ! Jeg er desværre ikke nået dertil hvor Djamal kommer og
ligger hos mig. Men han er meeeeget interesseret i hvad jeg laver, og
hvor. Og så snart jeg bevæger mig er det STRAKS ned fra Rundetårn, for
så vil han GODT nok bare nusses. Så render han rundt og storspinder
for en femmer, skyder ryg og gnider tænder mod ... tjah, alt

Og nu kan jeg da bære ham, mens han stadig spinder... i i hvert fald
5-10 sekunder, så det går da fremad )))

Scottie er som han plejer... allesteds-nærværende og altid i
nussehumør

Jacob