MacSpotting (igen)
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 13-11-02 22:14

Jamen, de ses jo tit i fjernsynet...

I går eller for nogen dage siden så jeg Popstars - eller kom til at trykke
på TV2 da jeg kørte kanalerne igennem (vi har kun den lille tv-pakke - fem
danske landsdækkende kanaler, ARD og to lokale - hvoraf den ene er
kommunistisk) så jeg en mand der arbejdede med Jon "Popstar". Han brugte en
Powermac. Hvilken software bruger man så til at lave musik på til Mac? Hvis
jeg nu kunne tænke mig at lave min egen musik - det må jo så blive
instrumentalmusik.

Henning.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-11-02 23:23

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> [...]
> Powermac. Hvilken software bruger man så til at lave musik på til Mac? Hvis
> jeg nu kunne tænke mig at lave min egen musik - det må jo så blive

Tror du ikke det har været Cubase ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tom

Dato : 14-11-02 01:43

Der er I realiteten flere muligheder end Cubase ..
Det kunne være Logic Audio Platinium.. Der er meget dyrt .. Og som KUN
findes til MAC !!!
( fandtes også tidligere til PC.. Men apple købte lige producenten af LAP )
Eller også kunne det være det var Pro Tools
De sidste to programmer er væsentligt mere udbredt I det professionelle
miljø end CB ( cubase..)
Inkarnerede CB brugere er sikkert uenige !!)
Tom

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-11-02 23:22

In article <B9F87F3B.AFC5%henningpoulsen@mac.com>,
Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> Hvilken software bruger man så til at lave musik på til Mac?

Du behøver skam ikke at lave speciel musik til en Mac - den er glad og
fornøjelig med den musik du selv hører.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Artemis McAldon

Dato : 14-11-02 13:46

Hil,
Hvordan kan det være, at reklamebureauer kun kan lave screendump fra
mac?
Forleden fik jeg en mappe udleveret - designet som en FujitsuSiemens
bærbar - med serienummer, Designed for XP-logo und alles - og med en
skærm der viste Netscape Classic...
Også en slags Mac-spotting!

In article <B9F87F3B.AFC5%henningpoulsen@mac.com>, Henning Vestergaard