T68i - kun nødopkald
Fra : S.F. M

Dato : 13-11-02 18:19

Min T68i viser tit i displayet at der kun kan foretages nødopkald, er
det en generel fejl ?

Software version
R5D007
prgCXC125323
prgCXC125326_TAE

LCD SW version
200109110

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-11-02 10:50

stonefox58@hotmail.com (S.F. M) wrote:

>Min T68i viser tit i displayet at der kun kan foretages nødopkald, er
>det en generel fejl ?

Det sker, når den ikke kan få et signal igennem til hjemmenettet eller
et net du kan roame på. Den kan dog se et net, hvor du normalt ikke har
adgang. Hvis du fx er Sonofonkunde, og der ikke er dækning hvor du
opholder dig, men der hul igennem til TDCs net, så kan du ringe 112 på
TDCs net, men ikke andet.

Peter

Fra : S. Mik

Dato : 14-11-02 12:13

Min egen teori er at T68i ikke modtager så godt.

Jeg har ikke haft problemet med min gamle 320S, selv om det er samme
udbyder, om det så skyldes at den har en udvendig antenne ved jeg ikke

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-11-02 12:52

stonefox58@hotmail.com (S. Mik) wrote:

>Min egen teori er at T68i ikke modtager så godt.
>
>Jeg har ikke haft problemet med min gamle 320S, selv om det er samme
>udbyder, om det så skyldes at den har en udvendig antenne ved jeg ikke

Det betyder noget, at antennen er indbygget. Men det betyder mere,
hvordan du holder telefonen. Antennen sidder i toppen lige over
batteriet. Hvis du holder en eller flere fingre tæt på den, vil det
forringe signalet meget.

Peter

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-11-02 17:22

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvordan du holder telefonen. Antennen sidder i toppen lige over
> batteriet. Hvis du holder en eller flere fingre tæt på den, vil det

Hej NG!

Jeg har selv en t68i, og har ALDRIG haft det problem - Jo altså ude på lars
T's marker hvor der vitterligt ikke er signal, men ellers aldrig - Så jeg
ved ikke lige om jeg køber den med en generel fejl

Det var sårn' set bar' lig' det!

/Lasse